RECENZIA: Emma Hart - Hraj vabank

Autor: Emma Hart
Originálny názov: Worth the Risk
Vydavateľstvo: Galatea
Počet strán: 256
Séria: The Game
Hodnotenie na Goodreads: 3.91

Kyle Daniels sa vracia z Berkley, kde študuje vysnenú vysokú školu a užíva si život ako každý mladý človek. Snaží sa zabudnúť na deň, kedy stratil svojho najlepšieho priateľa Camerona. Roxy Hughesová sa snaží prekonať minulosť a útek nachádza v mužoch a alkohole. Keď ju v takomto stave nachádza Kyle, nevychádza z údivu. Kam zmizlo dievča, ktoré sa veľa smialo a užívalo si život. Roxanne je úplne iný než si ju pamätá. Kyle priateľovi Camovi sľúbil, že ju ochráni, nech sa deje, čo sa má. Avšak, čo keď sa do toho pripletie bozk, ktorý všetko zmení. Preto ju chce vytiahnuť z problémov, ktoré jej môžu zaručiť to, že skončí ako jej brat. A to Kyle nemôže pripustiť...

Emma Hart je späť so záverečným dielom úspešnej série The Game! Poviem vám, že po treťom diele som nevedela, čo čakať, no nakoniec som sklamaná nebola. Tento román som si totiž veľmi užila, bolo to príjemné oddychové a rýchle čítanie. Zaujalo ma hlavne to, že hlavná hrdinka hľadala útočisko v alkohole a sexe, čo je vlastne móda dnešnej spoločnosti. Kto nepije a nestrieda chlapov nie je "cool" a tento životný štýl je veľmi populárny. Nejdem však kritizovať mládež. V tejto knihe som to však neodsudzovala a nevadilo mi to, aj keď neviem preto. Tiež sa mi páčil Hartovej štýl, potenciál tohto románu veľmi dobre využila a myslím, že to bol jeden z lepších dielov série.

Roxanne Hughesová mi bola celkom sympatická. Chápala som jej zármutok, jej činy, rozhodnutia. Keby som bola na jej mieste, určite by som na tom bola možno aj horšie. Bolo mi jej ľúto, prežila si toho veľa a mala za sebou ťažké okamihy. Bola veľmi zaujímavou ženskou hrdinkou, ktorá mi prekvapivo nevadila. Čakala som, že mi bude veľmi vadiť a že to bude hlúpa sliepka, no nakoniec sa mi veľmi páčila. Kyle ma veľmi zaujal. Páčilo sa mi, že mal o Roxy záujem a snažil sa jej pomôcť, hoci to bolo ťažké. Bol to skvelý človek, ktorý bol talentovaný, cieľavedomý a vtipný, čo mi veľmi imponovalo. Postavy sa mi páčili, boli príjemné. Tie vedľajšie ma nejako nezaujali, ale tie hlavné boli výborné.

Hrej vabank považujem za výborný záver skvelej romantickej série, ktorú budem určite odporúčam ďalej. Páčil sa mi námet a tiež aj prostredie malého mesta, ktoré znie ako otrepané klišé, no aj tak ma to zaujalo. Bola to skvelé oddychové čítanie, ktoré som prečítala veľmi rýchlo. Knihu som čítala, keď som cestovala príjemne mi skrátila cestu domov. Po tom, čo bol tretí diel mierne slabší, tento to plno vynahradil a ja som ho skvelo užila. Takže ak máte túto sériu radi, posledný diel si zamilujete. Ak však túto sériu nepoznáte, odporúčam vám ju vyskúšať, keďže veľmi vydarená!

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Galatea.