nedeľa 3. mája 2015

Mesačná chvastačka - apríl 2015

Toto meme má na svedomí Judit

Apríl prešiel zas ako voda. V tomto mesiaci som sa pripravovala na praktickú maturitu a mala som toho na krku naozaj veľa. Tiež som sa zúčastnila na dvoch besedách s Mirkou Varáčkovou a čosi som aj prečítala. Ale hlavne sa mi tu nahromadila veľká kopa kníh. Vitajte pri Mesačnej chvastačke!

Začnem knižkami kúpenými a darovanými. Kúpila som si dve knižky. Prvou sú Milenky od Laury Filipovej, ktorá ma zaujala námetom, keďže je to kniha s LGBT tematikou. Ďalšou knihou sú Nočné slasti od Sherrilyn Kenyonej, ktoru som už čítala, ale za euro som to tam nemohla nechať. Tiež som jednu knižku dostala a to Obchodníkov s nádejou od Mirky Varáčkovej, ktorá mi túto knižku doniesla, keď prišla na besedu. Ďalej tu mám tri recenzné výtlačky. Stretnutie a Poučku o postate predvídateľnosti Katherín som dostala z Ikaru. Na obe tieto knižky na blogu nájdete recenzie, ale prezradím, že to bolo celkom fajn čítanie. Ďalšou knihou je Kam zmizla Aljaška, ktorá prišla iba v posledný aprílový deň a ešte som sa k nej nedostala.

Ďalej tu mám poslednú kategóriu, ale práve v nej mám najviac kníh. Sú to vymenené krásky a tých je celkovo sedem. Prvou vymenenou knižkou je Je to inak, mami... od Tamary Tainovej, ktorú som už pred pár rokmi čítala, avšak chcela som ju doma a keď sa mi ju podarilo vymeniť, bola som radosťou celá bez seba. Ďalšou kráskou je Forbidden od Tabithy Suzumy, na ktorú sa neskutočne teším. Mimochodom táto kniha vyjde v októbri v preklade vo vydavateľstve Slovart. Ďalej sa mi podarilo získať prvé dva diely zo série Sukuba od Richelle Mead, čo bola vážne perfektná výmena. Tigrova kliatba je výmena s Marou, ktorú som proste chcela, lebo túto sériu fakt milujem. Poslednými dvomi kúskami sú Utorky s Morriem a Jedz, modli sa a miluj. Tieto knihy ma vážne lákajú a verím, že sa mi budú páčiť.

Moje krásky :3

To je za apríl všetko, dúfam, že sa vám moje kúsky páčili a vidíme sa pri ďalšom článku. 

2 komentáre:

  1. Aljaška je top! A máš tu úžasnou obálku, tu ti závidim. Já se chystám na Kateřiny, ale teď je čte máma, musim počkat. :D

    OdpovedaťOdstrániť