RECENZIA: Cora Carmacková - Zbohom, nevinnosť

Autor: Cora Carmacková
Originálny názov: Losing it
Vydavateľstvo: YOLi
Počet strán: 248
Séria: Losing it
Hodnotenie na Goodreads: 3.81

Bliss Edwardsová je študentkou herectva, ktorá si užíva život plnými dúškami, až na jeden detail. Nebaví ju byť poslednou pannou v okolí. Preto sa rozhodne vyhľadať niekoho, kto hu tohto mini problému zbaví.  Skončia u nej doma a keď má ku všetkému dôjsť, spanikári a ujde. A keď jej na druhý deň v škole predstavia nového učiteľa, spozná v ňom neznámeho, ktorý ešte večer predtým ležal v jej posteli. Bliss takmer na mieste dostane infarkt, že príťažlivý a sexy chalan z klubu ju má učiť herectvo. Trapasy však nekončia, príťažlivého Garricka stretáva na každom rohu a už už sa zdá, že im obom zachutí zakázané ovocie!

Americká autorka Cora Carmack si svojou sériou Losing it rozhodne získala veľkú základňu čitateľov. Príjemný new adult román ponúka svieži príbeh s vcelku dobrým spracovaním. Milovníčky romantiky a jednoduchosti túto knihu zhltnú na posedenie. Niet divu, aj napriek miernym nedostatkom dokáže zaujať. Mňa osobne zaujal námet, nevedela som čo očakávať, ale nebolo to také zlé. Príbeh mal celkom svižný spád a mnoho vtipných momentov. Taktiež tú nájdete pár odvolávaní na úžasné diela Williama Shakespeara či ďalších svetových autorov. Čo mi však vadilo bolo, že tam nájdete niekoľko úplne nelogických momentov, pri ktorých som rozmýšľala či je autorka mentálne v poriadku. Potešilo ma však, že Core sa podarilo zaujať ma a vedela som si čítanie užiť, čiže na prázdne obracanie stránok zabudnite.

S postavami tejto knihy som nebola veľmi stotožnená, čo ma veľmi mrzelo. Bliss mi až veľmi často pripadala tak, že keď rozdávali zdravý rozum, tak ona trhala mihálnice. To dievča ma tak neskutočne iritovala, že mi až nešlo do hlavy ako mohla na vysokej škole dosahovať výborné študijné výsledky. No nevadí, ale myslím, že postupne to s ňou šlo lepším smerom. Garrick sa zas mne osobne pozdával, bol to príjemný mužský hrdina. Mal spôsoby, bol inteligentný a jednoducho postava, ktorá ma zaujala. Rada by som sa tiež vyjadrila k postave Kelsey, ktorá sa mi ale vôbec nepáčila. Vadil mi hlavne jej charakter a tiež si myslím, že veľmi Bliss ovplyvňovala, až ju priam nútila do určitých vecí. Ostatných som nejako extra neriešila, ale rozhodne boli to mladí ľudia, ktorí sa radi bavili.

Losing sa skôr páčilo ako nie. Štýl tvorby Cory Carmack mi sadol. takže knihu som prečítala veľmi rýchlo a čítanie som si užila. Pre kritického čitateľa to nemusí byť to pravé, príbeh nie je ničím neobyčajný, avšak myslím, že stojí za prečítanie. Ako oddychové čítanie to určite sedí a milovníkov romantiky to zaujme. Malo to svoje plusy ako napríklad vtipné momenty alebo dobrý spád deja, ale tiež aj mínusy. Tie vidím napríklad v postavách, ktoré mi liezli občas na nervy alebo spojitosti s alkoholom, ktoré boli vážne nelogické. Celkovo to beriem ako príjemné čítanie, ktoré som užila a rada odporučím ďalej. Ak ste Stratu nevinnosti čítali, v septembri sa dočkáme pokračovania, ktoré v preklade dostane názov Klamanie. A upozorňujem, že to má ešte vyššia hodnotenia a ja sa túto knihu určite prečítam!