RECENZIA: J. A. Redmerská - Radšej nikdy

Autor: J. A. Redmerská
Originálny názov: The Edge of Never
Počet strán: 424
Séria: The Edge of Never (#1)
Hodnotenie na Goodreads: 4.37

Camryn Benettová je typická americká kráska. Jej život je však jedna skúška za druhou. Jej rodičia sa rozviedli, brata zavreli do väzenia, jej priateľ zomrel pri autonehode a najlepšia kamarátka sa jej otočila chrbtom. Preto sa jedného dňa rozhodne urobiť spontánny čin a tak nasadne do autobuse smer kam ma vietor zavedie a rozmýšľa nad životom. V jednom autobuse si k nej prisadne talentovaný ale zároveň tajomný Andrew Parrish. Veľmi rýchlo si padnú do noty a rozhodnú sa cestovať spolu, smer neznámo. Vzájomná náklonnosť zvedia ich životy dokopy aj napriek strastiplným útrapám!

Na knihu Radšej nikdy som sa veľmi tešila. Životný príbeh hlavnej hrdinky Cam ma veľmi zaujal a tiež ma pritiahol originálny námet. Príbeh sa mi páčil už od prvej strany. Na tej poslednej som si však vydýchla, pretože kniha ponúka mnoho dojemných a zložitých scén. Musím dodať, že príbeh je dokonalý po celú dobu čítania a čitateľa určite zaujme. Je v nej totiž všetko a taktiež je skvelo napísaná. Má vtip, emóciu aj tú správnu dávku nežností. Celá kniha je geniálne vygradovaná a pri záverečných scénach som si takmer trhala vlasy od zúrivosti, prečo sa to musí diať. Nakoniec som si však vydýchla, pretože hoci príbeh bol úžasne zakončený, čitateľovi nedá pokoj dokiaľ ju nedočíta.

Camryn to nemala v živote ľahké, ale to akým spôsob sa snaží prekonať bolesť je obdivuhodné. Jej sa totiž prihodilo mnoho hrozných vecí vo veľmi krátkej dobe a to, že to prekonala a dokázala s tým žiť ma neskutočne inšpiruje. Páčilo sa mi jej rozhodnutie ísť a cestovať. Tento spontánny "roadtrip" by som rada zažila a to ako super to s Andrewom vymysleli bolo originálne a zaujímavé. Ten bol zaujímavá postava, hoci nám toho spočiatku veľa o sebe nepovedal. Keď si ho však čitateľ, alebo skôr čitateľka predstaví, určite zistí, že je veľmi príťažlivý, má úžasný hudobný vkus a je tiež úžasná osobnosť. Spoločne vytvorili dokonalý pár a to ako sa s nimi osud zahrával nebolo vždy milé.

Radšej nikdy bolo úžasné oddychové čítanie a môžem túto knihu považovať za skvost new adult literatúry. Je to príbeh napísaný s obrovskou nehou a do bodky premysleným príbehom. Celý dej je úžasne doplnený skvelou hudbou a aj táto kniha vás môže priviesť na ďalšie úžasné pesničky. Citovo napäté úseky som čítala so slzami v očiach a takmer som nemohla vydýchnuť. To všetko dopĺňa aj správna dávka erotického napätia a romantiky. Samozrejme musím aj pochváliť obálku a grafické stránky, ktoré sa veľmi podarili. Autorka s príbehom nekončí a napísala aj druhý diel s názovom The Edge of Always, kde príbeh našich zaľúbencov, Camryn a Andrewa, pokračuje. V slovenskej verzii sa naň môžeme tešiť už túto jeseň opäť v produkcii vydavateľstva Ikar. Ak máte práve chuť na niečo jednoduché, dobre napísané a so skvelým námetom, Radšej nikdy je ako stvorené pre vás. Ja som z knihy nedokázala odtrhnúť oči až do poslednej stránky, preto ju aj hodnotím piatimi hviezdičkami a určite po nej siahnite aj vy!

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu iPark.
Knihu si môžete kúpiť za zaujímavú cenu na tento adrese.