RECENZIA: Emma Hart - Hrej tajně

Autor: Emma Hart
Originálny názov: Playing for Keeps
Vydavateľstvo: Galatea
Počet strán: 200
Séria: Game #2
Hodnotenie na Goodreads: 4.10

Aston Banks je nezodpovedný a ľahkomyseľný študent. Jeho obľúbenou činnosťou cez víkend je zviesť nejaké dievča a užiť si. Nikdy sa nechcel dostať do vážneho vzťahu, ale keď spoznal Megan všetko sa zmenilo. Megan, ktorú Aston veľmi priťahuje sa však rozhodne risknúť to s tým. A stane sa čo nikto nečakal Práve dvaja neuveriteľne rozdielni ľudia sa do seba zamilujú. Ako však môžu ich priatelia vnímať vzťah nezmeniteľného sukničkára a cieľavedomej študentky? Preto sa rozhodnú svoj vzťah skrývať, lebo Meganin najlepší kamarát Braden by to rozdýchal len veľmi ťažko. Ashon však nemôže zmeniť tým kým je, pretože jeho minulosť ho až moc ťaží. Je ich láska dostatočne silná aby prekonala aj tieto nástrahy?

Hrej tajně je pokračovaním úspešnej knihy Hrej hráčem, ktorá vyšla minulý rok. Hneď na začiatok musím priznať, že táto séria sa mi naozaj páči. Už prvý diel ma zaujal svojím námetom a kvalitným spracovaním. Práve to si autorka udržala aj pri písaní druhého dielu. Čo bolo na tomto dieli špeciálne, že zakomponovala predchádzajúci život Ashona, ktorý bol doslova krutý. Autorka zakomponovala citlivú tému a využila rôzne prvky, ktorými celý jeho osud vysvetlila. Myslím, že postupne sa autorkin štýl len vyvíja a to k lepšiemu. Čo ma mrzelo bolo, že tento skvelý príbeh bol napísaný len na útlych dvesto stranách.

Hlavný hrdina Aston sa mi naozaj páčil, v tom nie je o čom. Trošku mi vadil ten jeho životný štýl, ktorý viedol predtým ako sa ho rozhodol zmeniť kvôli Megan. Pretože inak to bol úžasný, skvele vychovaný a citlivý mladý človek. Jeho životný príbeh a to čo sa stalo jeho matke ma naozaj chytilo za srdce, pretože si myslím, že také veci by sa stávať nemali. Avšak jeho "starouš" bol úžasný a krásne ho vychoval, rovnako to bola aj skvelá osobnosť a sršala z neho taká príjemná charizma. Megan bolo úžasné mladé stvorenie, plné energie a entuziazmu. To ako ľudí ovplyvnila alebo jej oddanosť k Astonovi bola krásna a ukazovala, že je to veľmi milá a silná osoba. Mali sme tu aj staré známe postavy ako Maddie a Braden a tiež ďalších ľudí, ktoré vynikajúco doplnili dej alebo nadľahčili atmosféru.

Hrej tajně môžem hodnotiť ako naozaj vydarenú knihu žánru New Adult. Celá táto séria ma úžasný úspech a dostáva ho práve, lebo je to úplne oprávnené. Myslím, že je veľká škoda, že sme sa tejto populárnej série nedočkali aj na slovenskom knižnom trhu. Je však perfektné, že české vydavateľstvo Galatea túto knihu aj spolu s prvým dielom vydalo. Pre mňa bolo Hrej tajně skvelým čitateľským zážitkom  a môžem ju hodnotiť veľmi kladne. Celý ten motív ponášajúci sa zakázanú lásku a tajný vzťah, bol skvele premyslený a dokonalo spracovaný. Autorka do príbehu vložila skvelú dávku napätia a emócii, čiže kniha má skvelé grády a prekvapivo graduje. Moc sa mi tiež páči aj obálka, hlavne šachové figúrky na zadnej strane, ktoré predstavujú hru lásky, ktoré hlavné postavy medzi sebou hrajú. Hrej tajně si odo mňa odnáša hodnotenie päť hviezdičiek z piatich, pretože je to skvelá kniha plná emócií a mnohí ďalší si ju určite užijú tiež! Ak však nemáte tejto série stále dosť, na jeseň vychádza tretí diel s názvom Hrej férově!

Za poskytnutie recenzného výtlačku tejto knihy ďakujem vydavateľstvu Galatea!