RECENZIA: Emma Hart - Hrej hráčem

Originálny názov: The Love Game
Vydavateľstvo: Galatea
Počet strán: 248
Rok vydania: 2003
Séria: The Game (#1)
Hodnotenie na Goodreads: 4.03

Braden využíva dievčatá len na jedinú vec. A tou je sex. Maddie s priateľkami sa rozhodnú dať mu lekciu a vzniká operácia Hrej hráčem. Maddie musí Bradena donútiť zamilovať sa do nej a dostať ho do postele. Netušia však, že Braden s priateľmi si dali rovnakú výzvu a to dostať Maddie do postele. A tak sa hrá, avšak ani jeden z nich nehrá čisto. Do toho sa zapletie láska a problémy, ktoré nik nečakal. Kto vyhrá? Maddie či Braden? Alebo to skončí tak, ako to nikto nečakal.

Knihu Hrej hráčem vydalo nové české vydavateľstvo Galatea. O tomto vydavateľstve aj tejto knihe som sa dozvedela od Rodaw, ktorá si knižku nevedela vynachváliť. Ja s ňou môžem len súhlasiť. Hrej hráčem je perfektná new adult kniha so skvelou myšlienkou. Autorka napísala perfektnú knihu a taktiež ju aj veľmi dobre napísala. Kniha je písaná z dvoch pohľadov, čiže sa striedajú kapitoly zo strany Maddie a zo strany Bradena. Taktiež musím pochváliť preklad, lebo bol naozaj dobrý a tiež sa mi páčil jazyk blízky mladým ľuďom, ktorý prekladateľ použil. Obálka je perfektná a kniha zapadne perfektne do poličky. Určite odporúčam aj Slovákom siahnuť po tejto knihe.

Hlavnými hrdnami sú Maddie a Braden. Musím priznať, že Bradena som zo začiatku považovala za hlupáka, ktorý miesto mozgu rozmýšľa penisom. Ale postupom času som si ho naozaj obľúbila, lebo sa viac otvoril a dokázal, že nie je ten, za ktorého ho všetci považujú. Maddie sa mi páčila viac, mala zložité zázemie a nie vždy to mala jednoduché. Ale prejavila tú silu osobnosti a naozaj sa dokázala vzoprieť a postaviť sa veciam, ktoré jej boli nepríjemné. Páčilo sa mi ako sa nedala stiahnuť svojou minulosťou, lebo keď si knihu prečítate zistíte, že jej život nebol prechádzka ružovou záhradou, ale dokázala vzdorovať viacerým nástrahám.

Túto knihu hodnotím veľmi kladne a som rada, že sa dostala do našej československej knižnej sféry. Takže ju môžem len a len odporučiť, oplatí sa do nej investovať, lebo si ju náležite užijete. Keď som to čítala, naozaj som si to užívala a tešila som sa ako to pôjde ďalej a čo povyvádzajú. Predsa len vzťah pre hru nie je každodenná vec. Autorka však tento príbeh nenechala len tak a napísala voľné pokračovanie, kde sa ako hlavné postavy ocitli Aston a Megan, priatelia našich hlavných hrdinov. Pokračovanie sa volá Hrej tajně a vychádza v máji, takže si ešte chvíľku počkáme ale určite to bude stáť za to. Určite sa veľmi teším, lebo Emma Hart píše perfektne a jej knihy si nenechám ujsť. Moje hodnotenie je nič iné ako päť hviezdičiek a vy si túto skvelú knihu určite prečítajte.

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Galatea.
Knihu si môžte napríklad kúpiť aj tu