RECENZIA: Lauren Kateová - Vykúpenie

Autor: Lauren Kateová
Originálny názov: Rapture
Počet strán: 296
Séria: Padlí anjeli
Hodnotenie na Goodreads: 4.01
Hodnotenie: 3.5/5

Lucifer má opäť plán ako zaplniť svet zlom a získať Lucindu pre seba. A preto chcem zopakovať pád anjelov. Daniel a Luce však nedovolia nikomu aby ich lásku prerušil a chcú zrušiť kliatbu. Na pomoc im prichádzajú ich priatelia, Cam, Gabby, Arianne... No na prerušenia kliatby si musí Luce spomenúť ako v skutočnosti je a kým bola. Preto musia nájsť tri relikvie a nájsť miesto pádu. Podarí sa Luce a Danielovi zachrániť svoju lásku a vyviaznuť v boji o holý život.

Vykúpenie je záverečný diel série Padlí anjeli. Keď sa začal boom okolo tejto série bola som nadšená, aj prvý diel som si veľmi užila. Ostatní však už menej. Celá táto séria má originálny nápad, aj keď nie je do kníh uvedané tak dobre ako by to bolo možné. Ale milujem anjelský námet tejto série, aj keď to nepatrí medzi najlepšie anjelské série. Aj napriek tomu považujem Lauren Kateovú za dobrú autorku. Jej nová séria Teardrop, ktorý vychádza budúci rok aj u nás, ma zaujala a naozaj sa na ňu veľmi teším.

Luce je skvelá postava a páčilo sa mi, akým smerom sa uberala jej postava. Daniel jej bol súdený, je úžasný, ochranársky a ich spoločné scény, to je niečo  krásne. Medzi Luce a Camom bola určitá chémia, ale Daniel bol proste lepší a úspešnejší. Skoro u každej postavy prišlo k nejakému historickému odhaleniu, čiže som sa im stalo počas minulosti alebo ešte pred pádom. A to bolo naozaj super, lebo pri niektorých postavách to prišlo ako úžasný zvrat.

Ako som už spomínala séria Padlí anjeli možno nepatrí medzi tie najlepšie, ale má svoju základňu fanúšikov a má aj svetový úspech. Práve na základe svetového úspechu sa chystá aj filmu, ktorý sa pomaly začína pripravovať a napríklad v úlohe Daniela tam uvidíme napríklad Jeremyho Irvina, ale aj iných známych hercov. Ak sa vám táto séria páčila určite si prečítajte aj novelu Zamilovaný anjeli, ktorá vyšla vo vydavateľstve Ikar vo februári tohto roku. Možno som od záveru tejto série čakala trošku viac, dalo sa to čítať a nebolo až tak strašné. A práve vďaka romantike a anjelskej tematike si táto kniha odnáša hodnotenie 3,5 hviezdičky z 5!