RECENZIA: Alex Scarrow - Jazdci časom: Dni predátorov

Autor: Alex Scarrow
Originálny názov: TimeRiders: Day of the Predator
Počet strán: 386
Séria: Jazdci časom
Hodnotenie na Goodreads: 4.06

Jazdci časom sa ani nestihli spamätať po poslednej akcii a už ich čaká ďalšia misia. Kontaminácia v čase zavedie Liama do budúcnosti, kde má zachrániť autora myšlienky cestovania v čase, Edwarda Chana. Nečakaný výbuch ich však spolu s Edwardom Chanom a jeho spolužiakmi prenesie do neznámej doby. No možno nie až tak neznámej, keďže okolo nich sa nachádzajú živočíchy, ktoré už nejakú tú chvíľku neexistujú. Dinosaury. Celá história, takú ako ju poznáme môže zmeniť svoju podobu. Jazdci časom musia tejto hrozbe zabrániť, ale nesmú byť odhalení.

Dni predátorov je pokračovanie knihy Jazdci časom: Prvá misia. Alex Scarrow napísal rozsiahlu sériu a čitateľov berie na výlet naprieč históriou. Našich hrdinov ohrozujú dinosaury, ktoré sú veľmi inteligentné a zároveň veľmi nebezpečné. Tento diel je lepší než ten predchádzajúci, autor už vie kam smeruje a dej je čoraz lepší. Keď porovnám z prvým dielom je podstatne lepší a viac som si ho učila. Možno to však závisí aj na nálade. Dostal ma koniec, vďaka ktorému som dala vyššie hodnotenie, ako som plánovala.

Na scéne sú opúť Liam, Maddie a Sal. Maddie, ktorú Foster menoval ako veliteľku pochybuje o svojich schopnostiach a chce prinútiť Fostera vrátiť sa. O ňom sa dozvieme opäť viac a ďalšie informácia sa určite dozvieme tiež v ďalších dieloch. Liamovi chýba stará Podporná jednotka Bob, preto trvá na tom aby si zabezpečili novú. Tá je však trochu odlišná, je to totiž žena. Becky.

Séria Jazdci časom má 8 častí. V prvom dieli sme sa dostali ku druhej svetovej vojne. Táto téma ma zaujala trochu viac ako dinosaury, ale aj tak druhý diel bol lepší. V druhom nás Scarrow zaviedol k dinosaurom a v ďalších nás určite zoberie skúmať budúcnosť či minulosť. Každý z dielov má perfektnú obálku a druhý nie je výnimkou. Moje hodnotenie je päť hviezdičiek z piatich. Dobrodružstvá našich hrdinov však pokračujú, ďalší diel s podtitulom Kód apokalypsy,  kde nás zoberie ku Robinovi Hoodovi, vychádza už v januári!