RECENZIA: Sherrilyn Kenyonová - Nočné objatie

Autor: Sherrilyn Kenyonová
Originálny názov: Night Embrace
Počet strán: 400
Rok vydania: 2010
Séria: Temní lovci
Hodnotenie na Goodreads: 4.24

Sunshine je nezávislá rozvedená umelkyňa. Jej život je úplne normálny, až ký sa jej pod nohy nepripletie Talon, ktorého zrazí alegorický voz. Talon je však Lovec temnoty a veľmi príťažlivý Lovec temnoty. Odvedie si ho domov a keď sa preberie zostanú spolu celý predlhý deň, ktorý strávia ako inak než v posteli. V oboch zahorí pocit lásky. Vášnivý Talon je však Sunshinin bývalý manžel z predošlého života a Sunshine je Talonova mŕtva manželka.  Lenže na zmyselného Lovca temnoty, je zoslaná kliatba a nemôžu byť spolu, kým kliatba nepominie. Láska je však práve preto najsilnejší pud.

Kenyonová, Kenyonová, prečo mi len toto robíš.  Opäť nová kniha, opäť nový hrdina a opäť nová láska. Sherrilyn Kenyonová píše knihy plné romantiky, sexu, vášne a dobrodružstva. Myslím, že prekladať jej knihy dáva prekladateľom naozaj zabrať. Obzvlášť pri sexuálnych scénach. Tie si však užije nejeden čitateľ. Okrem napätia a erotike je v knihe veľa láska, dobrodružstva a sebazapretia. A samozrejme veľa zábavy, lebo pri niektorých scénach sa človek nedokáže nesmiať.

Ako v každej Kenyonovej knihe, aj tu je príťažlivý chlap a žena, ktorá ho opantá. Talon je úžasný, silný, nadržaný, tajomný a samozrejme sexy. Scény s ním som si
vychutnala, ale keď už bolo dosť jej perfektnosti chcela som aspoň na chvíľu Su
nshine. Keď bol Talon v prítomnosti iných Lovcov, ako napríklad Ash, alebo radšej Juliana, či Kyriana, bolo to neprekonateľné. Traja proste dokonalí chlapi v jednej miestnosti, kto to má vydržať. Sunshinen bola krehká, ale ako Talon opisoval veľmi zvodná a príťažlivá. Páčila sa mi jej povaha a postavy umelkýň mám veľmi rada. Aj v tejto knihe sa opäť objavila Selena, ktorá chúďatko musí radiť svojim kamarátkam, ktoré nejakých spôsobom zbalia Lovcov temnoty, či podobné indivíduá. Ale ona má svojho právnika, ktorého sa nejako nevzdáva a nadprirodzených nehľadá. Ďalej tu bola trochu poodhalená minulosť Asha, teda Acherona. Ale viac o ňom sa dozvieme asi v knihe venovanej jemu.

Práve kvôli týmto postavám som si túto knihu veľmi užila. A myslím, že si užijem aj ďalšie. Táto autorka tvorí ako na bežiacom páse a napísala už viac ako 40 kníh. Určite nestrácajú na kvalite a jej knihy si získavajú srdce čoraz väčšieho okruhu čitateľov. Kenyonová je proste záruka kvality. V slovenčine jej okrem troch, ktoré som vrátane tejto už recenzovala, vyšli ďalšie štyri knihy. Na tie sa veľmi teším a opäť raz sú v tematike Temných lovcov. Neviem sa rozhodnúť,ktorá obálka sa mi páči viac. Či slovenská alebo americká na obrázku vyššie. Tieto jediné dve z mnohých ma zaujali. Ak ste knihy tejto autorky ešte neokúsili nemali by ste váhať, lebo sa čítajú priam fantasticky. Moje hodnotenie znie päť hviezdičiek z piatich a určite si užijem aj ďalšie jej knihy minimálne s takýmto nadšením!