RECENZIA: Kateřina Petrusová - Nepřítel mého nepřítele

Autor: Kateřina Petrusová
Názov: Nepřítel mého nepřítele
Počet strán: 360
Séria: Bavettovi
Hodnotenie na Goodreads: 4.52

Anotácia: Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?

Joan je bývalá policajtka, pracuje pre súkromnú firmu a stará sa o svoju dcéru. No jej posledná policajná akcia nedopadla podľa jej predstáv. Drogový kráľ Tora získa jej meno, po rokoch si príde pre svoju odplatu za prepad.  Musí sa dostať do blízkosti  a zabiť mafiánskeho bossa Roberta Bavettu. Stane sa jeho asistentkou, ale nie sú to papiere čo ju zaujíma. No, človek ktorého by mala odstrániť, jej nie len tak ľahostajný.

Kateřinu Petrusovú vám predstavovať nejdem, lebo už som jednu recenziu na jej knihu písala.  Pokračovanie série Bavettovi je úžasné! Pôvodne som si myslela, že tento diel sa mi nebude páčiť tak ako Nebezpečná láska, lebo podľa anotácie ma to až tak nezaujalo. Ale v momente ako som sa do knihy začítala zmenila som názor, lebo táto časť rovnako dobrá, ako tá prvá. A odohráva sa to v meste snov, v New Yorku.

Musím uznať, že Bavettovci sú trošku neobvyklá rodina, ale peknými chlapmi oplýva určite. A počas čítania sa nedá nezamilovať. V prvej časti, kde bol Robert iba vedľajšou postavou sa mi moc nepáčil. Taký prepracovaný kravaťák. No ale v tejto časti sa to obrátilo. Robert sa nám odviazal a mne sa veľmi páčil, síce tiež by sem tam zaslúžil jednu alebo dve výučné. O Joan som si najprv nevedela spraviť názor, ale nakoniec sa z nej vykľulo také super žieňa. :D A čo je podstatné, Johnny sa nám vrátil. Pre mňa Johnny niečo ako klaun tejto knihy. Nevedela som sa dočkať častí, kde bude aj on.  Lebo tie je hlášky, no kto by sa nesmial.

Príbeh sa mi veľmi páčil, dalo sa tak trochu predpokladať kam smeruje, ale asi tak v polovici sa mi to dobre zvrtlo a bola som mimo. A nadšená. A prekvapená. A zamilovaná.  Mimochodom pyšne si nosím odznak tejto knihy na taške. Som hrozná, ja viem.
Teším sa na tretí diel tejto série, ale neviem o kom bude a stále nad tým uvažujem a hádam ako o život. Vychádza už budúci rok pod názvom Zakázaná přítažlivost. Najlepšie by bolo keby celú sériu vydali aj v slovenčine, aby si aj Slováci prišli na svoje s touto skvelou sériou. Ak sa nám páčili predošlé dve knihy, tak túto si určite zamilujeme tiež. Ešte skôr však vychádza Katkina nová kniha S hlavou v oblacích. Na pultoch kníhkupectiev ju nájdete už 4. novembra! Ja dávam samozrejme päť hviezdičiek, ako ju hodnotíte vy?