RECENZIA: Miroslava Varáčková - Tri kroky do pekla

Názov: Tri kroky do pekla
Vydavateľstvo: Evitapress
Počet strán: 280
Hodnotenie na Goodreads: 5.00

Anotácia: Keď sa cesta bolesti a utrpenia začína v detskej izbe...

Tina je navonok tínedžerka ako hociktorá iná. Skrýva však tajomstvo, s ktorým sa nedokáže nikomu zdôveriť. Ktoré ju rozleptáva, ničí. Proti ktorému je ona bezmocná a ostatní sú slepí...

„Tri kroky. Presne toľko ich musel spraviť otec, aby sa dostal odo dverí k mojej posteli. Pri prvom som zatajila dych. Pri druhom mi začali v hlave víriť zúfalé prosby o zázrak. Tretí ma obral aj o posledné zvyšky nádeje.
To, čo zvyčajne nasledovalo, môžem pokojne nazvať peklom.“

Tina je bežná stredoškoláčka, no má jedno tajomstvo, s ktorým sa nemôže podeliť. A to ju ničí, ale nemôže ho nikomu prezradiť. Trpí, ale miluje hudbu a na koncerte spozná Mareka, ktorý sa postaví medzi Tinu a jej otca. Tina sa mu snaží odolať, lebo vie, že s jej tajomstvom by sa nevyrovnal. Ale Marek nepatrí medzi tých, čo sa vzdávajú a vytrvalo o Tinu bojuje. Lenže sa stane sa to čo nik nečaká a Tina je bezradná a nevie, či môže Marekovi svoje trápenie prezradiť.

Bože... Toto je naozaj skvelá kniha! Zhltla som ju za jeden deň a nemohla som sa od nej odtrhnúť. Považujem túto kniha, za najlepšiu od Mirka Varáčkovej a to bez debaty. Ako som už spomínala vo wishliste, Evitapress po dlhom čase stavil na kvalitné autorky, ako sú Mirka Varáčková, či Enja Rúčková a získava si tým nových čitateľov. Skvelá voľba! bola som prekvapená, keď som zistila, že ich vyjdú v Evitapresse, predsa len sú to paperbacky a nie hardbacky, ako sme zvyknutí. Ale touto knihou som bola veľmi prekvapená.

Obálka je úplne nádherná a presne vyjadruje pochmúrnosť celej knihy. Len mi je ľúto, že túto knihu nemám doma, lebo by som ju čítala asi stále dookola. Však už iba ten koniec bol skvelý.

Téma tejto knihy je trochu kontroverzná a unikátna zároveň, ale predsa len môžeme sa s ňou stretnúť. Tina bola z týchto zážitkov naozaj zničená. Ale ani sa jej nedivím, lebo to čo si ona prežila bolo naozaj zložité. Vďaka tu za Mareka. To je jedna úžasná postava, perfektný chlap a hasič :D. Bol k nej taký milý a nežný a cítil k nej niečo, čo ona mu jeho city dokázala opätovať. Tina bola uzavretá, ale mne sa páčila. A mala skvelý hudobný vkus. Už aj na toho Blunta nefrflem.

Ak ste na túto knihu ešte nenarazili, určite vám ju odporúčam. Táto kniha je už siedma v poradí od tejto autorky a na kvalite to nič nestráca, iba rastie. Takže tiež si skúste prečítaj aj ostatné knihy od Mirky Varáčkovej, lebo ja osobne ju považujem za jednu z najlepších slovenských autoriek. Teším sa na jej ďalšie knihy, ktoré dúfam vyjdú čo najskôr a potešila všetkých čitateľov!