RECENZIA: Sherrilyn Kenyonová - Milenec snov

Autor: Sherrilyn Kenyonová
Originálny názov: Fantasy Lover
Počet strán: 296
Rok vydania: 2010
Séria: Temní lovci
Hodnotenie na Goodreads: 4.13

Anotácia: Julian Macedónsky bol neohrozený sparťanský generál, ktorý nepoznal porážku. Z najvyššieho vrchu slávy však padol až na dno ľudského utrpenia. Dostal sa do pozície otroka lásky. Statný nádherný muž, ktorý vždy priťahoval zraky žien, si už nevyberá. Ženy si vyberajú jeho. Prináša rozkoš a uspokojenie. Odovzdane si plní povinnosti a na to, žeby svoju kliatbu mohol zlomiť, už dávno zabudol. A zrazu sa v tme rozsvieti iskra nádeje. Svetlo lásky, v ktorú už nedúfal a ktorú vlastne ani nikdy nepoznal. Grace Alexanderová v ňom nevidí otroka, obetovala by preňho všetko. Zlomí veľká láska stáročia trvajúcu kliatbu?

Julian Macedónsky bol vojenský generál, ktorý žil pred dvetisíc rokmi. Pre svoje chyby bol potrestaný a vložený do knihy a každej žene čo ho vyvolá mesiac vyvolávať rozkoš. Grace Alexanderová je sexuologička a nemala vzťah ani sex už niekoľko rokov. Preto sa jej priateľka Selena rozhodne pomôcť a vyvolať Juliana. Grace v ňom však nehľadá a nechce iba milenca snov a otroka, ale skutočného človeka s citmi. Preto mu chce pomôcť poraziť kliatbu. Obaja však začínajú niečo cítiť k tomu druhému. Porazí ich láska pradávnu kliatbu?

Skvelé, skvelé, skvelé! Čítanie tejto knihy som si strašne užila. Ono je tenučká knižka, ale je skvelá. Je tam úžasný potenciál lásky a Julian s Grace mali medzi sebou úžasnú chémiu. Obdivujem ich tak dlho to bez seba vydržali, strašne ich to k sebe ťahalo a proste boli spolu, neboli spolu a už som sa nevedela dočkať konca. Chápem, že Julian nedokázal pochopiť, že Grace ho berie ako človeka nie ako otroka. Po toľkých storočiach to môže byť naozaj ťažké. Grace sa mi páčila, taká milá, jemná, skromná... Toho úchyláka na nej by som dokopala, takto zničiť knihy. Pri mne by už vysel za niečo v prievane. Ale skvelý záver mal, to som sa tešila. Knihy Kenyonovej sa mi naozaj začínajú páčiť a neviem sa dočkať ďalších. Táto má napríklad skvelú obálku, tá kniha a Julian, úplne to sedí a už len ho mať doma :-).
Ak sa vám knihy Sherrilyn Kenyonovej páčia, tak práve vychádza nový diel série Temní lovci pod názvom Nočná hra!