RECENZIA: Kateřina Petrusová - Nebezpečná láska

Autor: Kateřina Petrusová
Originálny názov: Nebezpečná láska
Počet strán: 376
Séria: Bavettovi
Hodnotenie na Goodreads: 4.45

Anotácia: Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?

Newyorská ošetrovateľka Paige stratí rpácu, lebo jej zverenec zomrie. Na odporučenie bývalého zamestnávateľa dostane prácu v rodinu Bavettovcov, kde sa má starať o Michaela. Ten sa po autonehode správa ako malý chlapec a mentálne vníma ako trojročné dieťa.  Paige sa práca páči a Michael tiež. Robert, Michaelov starší brat ich posiela do North Havenu aby ich nevystavoval problémom. Keď Paige zistí, že Bavettovci sú mafiáni, nie je jej všetko jedno. Michael sa môže prebrať a stať sa opäť normálnym mužom a ona ho stratí. Prebudí sa Micheel a ako zareaguje na Paige?

Úžasné! Ja stále neverím, že je to česká kniha. Je to tak perfektné a uveriteľné, že som si myslela, že je to nejaká americká kniha, lebo prostredia New Yorku, anglické mená a prostredie tomu nasvedčovali. Páčil sa mi nápad s mafiou, obzvlášť talianskou, čo je dosť originálne, lebo nič na takýto štýl som ešte nečítala. A tiež aj štýl písania. Paige sa mi páčila, taká milá a starostlivá. Dala skvelú prezývku pani Bavettovej, že Kobra. Na tom som sa dobre pobavila. Páčil sa mi jej vzťah k Michaelovi, tak ako ku dieťaťu aj dospelému. Dospelý Michael bol úžasný,síce keď začal ziapať normálne som sa zľakla. Ale mal ju tak úprimne rád, ochraňoval ju, že sa mi strašne páčil. Na konci som takmer nedýchala, mala som slzy v očiach až som na chvíľu knihu musela zavrieť, lebo som tomu nemohla uveriť. Hlavne, že som si vravela, že o štvrť na jednu na konci kapitoly pôjdem spať. Omyl, musela som to dočítať :-).

Skvelá kniha, vôbec mi nevadila čeština. Táto kniha by jednoducho bavila aj po maďarsky, lebo je perfektná. Čítanie som si perfektne užila.  Teším sa na pokračovanie Nepřítel mého nepřítele, ktorý už mám rezervovaný v knižnici. Áno túto knihu mám z knižnice. A nezabudnite 4. novembra vychádza nová kniha Kateřiny Petrusovej - S hlavou v oblacích (pejru), ktorá bude určite skvelá!