piatok, 2. augusta 2013

RECENZIA: Tammara Webber - Easy


Autor: Tammara Webber
Originálny názov: Easy
Vydavateľstvo: Berkley Trade
Počet strán: 310
Rok vydania: 2012
Hodnotenie na Goodreads: 4.26
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Rescued by a stranger.
Haunted by a secret
Sometimes, love isn’t easy…

He watched her, but never knew her. Until thanks to a chance encounter, he became her savior…

The attraction between them was undeniable. Yet the past he’d worked so hard to overcome, and the future she’d put so much faith in, threatened to tear them apart.

Only together could they fight the pain and guilt, face the truth—and find the unexpected power of love.

A groundbreaking novel in the New Adult genre, Easy faces one girl's struggle to regain the trust she's lost, find the inner strength to fight back against an attacker, and accept the peace she finds in the arms of a secretive boy.

PS: Anotáciu sa mi nechce prekladať, som na to lenivá a unavená... Tak sorry...

S Jackie sa po 3 rokoch rozišiel priateľ Kennedy. Dva týždne smútila a nechodila na prednášky a tiež premešká skúšku. Pri odchode z párty sa ju pokúsi znásilniť jej kamarát Buck, no zachráni ju neznámy spolužiak. Na prednáške ho spozná ako spolužiaka Lucasa. Dr. Heller, učiteľ ekonomiky jej dá ete jednu šancu v skúške a odporučí jej doučovateľa Landona. s ktorým si e-mailuje. Stretáva sa s Lucasom a iskrí to medzi nimi. Lucas má však svoju minulosť a niečo ju ťahá aj k Landonovi.

Skvelá new adult kniha! Tento žáner sa mi naozaj páči. Mohli by sa u nás začať vydávať trochu viac. A dúfam, že sa dostanem aj ďalším knihám tohto žánru. 
Na túto kniha som sa tešila ale nevedela som čo mám čakať. Jackei sa mi páčila, bolo mi jej naozaj ľudí a Kennedy sa k nej zachoval naozaj otrasne. Buck je debil, toho by som zabila najradšej...
Lucas je super, tkaý trošku hrdina a zároveň múdry, šikovný a tiež má svoj príbeh. A má tetovanie a ja som závislá na tetovaniach :-). 
Je to trošku sladké, ale má to príbeh.Zároveň  ú tam časti, ktoré sú silné. Mne sa to veľmi páčilo :-). A túto knihu vám určite odporúčam (teda hlavne babám, ďalší super chlap na scéne :-).)

1 komentár: