štvrtok, 11. júla 2013

RECENZIA: Katie McGarry - Pushing the Limits

Autor: Katie McGarry
Originálny názov: Pushing the Limits
Vydavateľstvo: Harlequin Teen
Počet strán: 392
Rok vydania: 2012
Séria: Pushing the Limits
Hodnotenie na Goodreads: 4.18
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Nikto nevie, čo sa stalo tej noci, keď sa z Echo Emersonovej, populárneho dievčaťa, stal outsider s podivnými jazvami na rukách, o ktorých si šepká celá škola. Dokonca ani Echo nepozná celú pravdu, čo sa tú strašnú noc stalo. Ale bola by moc rada, keby sa všetko vrátilo do normálu. Samozrejme keď sa v jej živote zjaví Noah Hutchins, krásavec v čiernej koženej bunde, čo baby vlastne len využíva, jej svet sa obráti hore nohami takým spôsobom, že si to ani v nejdivokejších snoch nevedela predstavit. Noah jej totiž rozumie. A pomôže jej nájsť odpovede. Pritom by nemali mať vôbec nič spoločného. A so všetkými tými tajomstvami, ktorá v sebe obaja nesú, je v zásade nemožné, aby byli spolu. Aj napriektomu nedokážu potlačiť vzájomnú priťažlivost. A Echo sa pýtá sama seba, ako ďaleko môže zájsť, aby prekročila vlastní tieň, a čo všetko je ochotná riskovať pre chlapca, ktorý ju môže znovu naučiť, aké to je, keď človek miluje.
(Anotácia je preložená z českej verzie!)


Echo Emersonová bola populárna, jej priateľ bol hviezdny basketbalista a mala veľa priateľov. Všetko sa však zmenilo na druhého ročníka.  Jej brat Aires zomrel v Afganistane, jej mama jej ublížila a ona si nevie na ten deň spomenúť. S otcoma nevlastnou mtkou nemá dobrý vzťah a navštevuje psychologičku pani Collinsovú.
Noah Hutchins je sexy, nezávislý ale má svoju minulosť. Jeho rodičia zomreli pri požiari a jeho bratov si zobrali do opateri ľudia, ktorým nedôveruje. Tiež musí navštevovať pani Collinsovú a baby ako Echo nemá rád. Všetko sa začne meniť, keď ho Echo musí doučovať. 
Bývalý priateľ Echo Luke ju opäť balí ale chce len jedno. Noah aj keď si to najprv nech priznať začne mať Echo rád a dajú sa dokopy. Obaja majú svoju minulosť a bojujú o svoju rodinu a spomienky.  Spomenie si Echo? Dostane Noah svojich bratov späť? Vydrží ich láska?

Skvelá kniha! Úžasná, perfektná, dokonalá! Milujem Echo a Noaha! Sú úžasný pár! Obidvoch mi bolo strašne ľúto, obaja to mali v živote ťažké. Rovnako mi bolo ľúto Airesa, bol mŕtvy ale rovnako super.  Ale spolu boli nezastaviteľný a dokonalý pár! 
Jednoducho som to hltala a nevedela som sa nabažiť tejto knihy. Neviem sa dočkať druhého dielu! TO bude pecka. Autorka má super štýl písania a mám pocit, že jej knihy sa mi budú noazaj páčiť. 
Milujem amatérske preklady, lebo práve takto som čítala túto knihu a bolo to naozaj dobre preložené. A som rada, že som k nemu dostala. (Najbližšie sa chystám na Easy od Tamary Webber.)
Túto knihu si musíte prečítať ak ste zaťažení na perfektných hlavných hrdinov a milujete skvelé knihy!

3 komentáre: