streda, 17. júla 2013

RECENZIA: E. L. James - Päťdesiat odtieňov slobody

Autor: E. L. James
Originálny názov: Fifty Shades Freed
Vydavateľstvo: XYZ
Počet strán: 650
Rok vydania: 2013
Séria: Fifty Shades
Hodnotenie na Goodreads: 3.92
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Keď Anastasia Steelová prvý raz stretla mladého úspešného podnikateľa Christiana Greya, netušila, ako veľmi jej to zmení život... Od začiatku vedela, že vzťah s jej Tieňom nebude prechádzka ružovou záhradou. Christianov životný štýl jej nikdy nebol blízky, no musí sa ho naučiť žiť spolu s ním, a to bez toho, aby stratila vlastnú tvár, integritu a nezávislosť. Christian zas musí prekonať svoju posadnutosť kontrolou a vyrovnať sa so svojimi vnútornými démonmi. Teraz, keď sú konečne spolu, zažívajú nekonečnú lásku, vášeň a vzájomnú blízkosť a otvára sa pred nimi svet nekonečných možností. Zdá sa, že im nič nechýba. Náhle však zasiahne osud a pred Annou ožívajú jej najhoršie nočné mory...

Anastasia a Christian Grey majú krátko po svadbe a užívajú si medové týždne. Romantická idylka až kým sa niekto nepokúsi zapáliť Christianov podnik. Našťastie sa mu to nepodarí a Anastasia z kamery spozná, že to je starý známy Jack Hyde. Christian sa o Anu bojí a zvýši ochranku. Ana a Christian si užívajú jeden druhého až na určité hádky. Christian ide na služobnú cestu a Ana chce ísť na párty s Kate, no Christian je to nechce dovoliť ale aj tak ide. Do ich apartmánu sa zatiaľ vláme Jack Hyde no ochranke sa ho podarí chytiť. Christian je na Anu naštvaný ale je rád, že sa jej nič nestalo. Všetko vyzerá byť v poriadnu, no je to naozaj tak?

Viac vám nepoviem, lebo by ste ma zabili! :-) To už je aj tak veľa. V ďalšej časti sa Ana vydáva za Christiana a Jack Hyde je späť a je to obyčajná špina. Ako vždy skoro ma zabilo, čítanie tejto knihy. Opäť sa Christian trochu odhalí a zase sexujú ako o život :-). Čo tí dvaja už nevymyslia :-). Tie záverečné udalosti boli brutálne, nadávala som, zúrila a nevedela som sa dočkať konca. Ono je to síce brak, na hovno napísaný brak ale aj tak ho milujem. Christian je skvelý, svojim spôsobom, niekedy trošku majetnícky ale aj tak super chlap. Aj ja chcem taký darček k narodeninám ako dal Ane :-). 
Elliota som dosť podozrievala a myslela som, že je to debil ale nakoniec sa to vyriešilo tak to bolo fajn. 
Prvý diel bol najviac o sexe, v druhom sa odhalilo prečo je Christian taký aký je a začala sa zmena a trojka to zavŕšila. Nemôžem povedať, že je to moja obľúbená ale je super, lebo keď už sa začítam, neviem sa odtrhnúť! Ja sa väčšinu knihy stále smejem, poprípade nadávam ale epilóg. Proste to som nečakala, hlavne od Christiana. Proste to bolo divné, až moc sladké na tých dvoch...
Čítala som to ako e-knihu a zase som skoro prišla o oči ale čo ja pre tie knihy nepravím :-).
Záverečný diel tejto úchylnej série určite odporúčam, bude sa vám páčiť!
PS: Pomôžte mi mám chuť si prečítať celú sériu zase!
PSS: Už mi nepomôžete už ju čítam!

1 komentár:

  1. Ja sa teším až s touto sériou už skončím 8D ako baví ma to, ale kvôli nej som pozadu s omnoho kvalitnejšími kúskami, tak mám výčitky svedomia 8D počkám si ale na vydanie knihy v sk 8)

    OdpovedaťOdstrániť