streda, 5. júna 2013

RECENZIA: Sara Manningová - Tweetni mi!

Autor: Sara Manning
Originálny názov: Adorkable!
Vydavateľstvo: Ikar
Počet strán: 312
Rok vydania: 2012
Hodnotenie na Goodreads: 3.77
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Jeane Smithová je blogerka, kráľovná sekáčov a charitatívnych výpredajov. Má vlastnú lajfstajlovú značku Adorkable, pol milióna followerov na Twitteri, ale v škole ju považujú za chodiacu módnu katastrofu. Je výstredná, provokatívna, nemožná. Ani náhodou nezapadne medzi spolužiakov, na ktorých sa díva zvrchu, lebo sú nudne rovnakí – všetci sa rovnako obliekajú, rovnako myslia. Michael Lee je školská hviezda, vzorný študent, idol dievčat, skvelý futbalista, zlatý chlapec svojich rodičov. Nemajú vôbec nič spoločné. Tak prečo sa stále bozkávajú?

Jeane Smithová je blogerka, kráľovná čúdákov a výpredajov. Teiž má po milióna followerov na Twitteri a vlastnú lajfstajlovú značku Adorkable. V ľkole nemá okrem frajera Barneyho žiadnych priateľov. Jej frajer Barney a priateľka školskej hviezdy Michaela Leeho, Scarlet sa majú radi a preto Jeane aj Michael dostanú kopačky. Títo dvaja nemajú nič spoločne ale aj tak sa náhodne pobozkajú. A nie raz ale stále zas a znovu. Potajme sa stretávajú, bozkávajú, milujú a hádajú. Micheal píše Jeane aj na Twitter, no ona netuší, že to je on. A tak ho Jeane pozve do New Yorku na konferenciu a Michael kvôli tomu oklame rodičov, čo mu spôsobí problémy. Jeane sa v New Yorku dozve o jeho tweetoch a v opilosti, všetci zistia, že sú spolu a oni dvaja to skončia. Vrátia sa Jeane a Michael k sebe? A čo s Adorkou?
 
Neskutočná knihy. Strašne vtipná, plná výborných momentov a postáv. Nemohla som z nej odtrhnúť oči a doslova som ju zhltla! Najprv som si myslela, že to bude také klasické, niečo pre deti, len tak oddych a potom pozerám na Goodreads a tam samé perfektné hodnotenia. Tak ja na to, že mi sa mi asi potom bude páčiť a bude to dobré. A pravda! Však je to príbeh blogerky a to sme my všetci tiež , aj keď knižní. Dosť veľkú časť z tejto knihy som prečítala v škole a musím uznať, že suepr zabitie nudy. Jeane je šialená, nevyspytateľná a svojská, čo sa mi páči, lebo v nej vidím niektoré svoje vlastnosti. Naozaj dobrá časť bolo opisovanie svojich svojich sexuálnych partnerov, celý čas som sa rehotala, hlavne na Jeaninom Švédovi. A bol tam spomený Eric :-) - čiže môj milovaný Alex Skarsgård :-). (Áno ja viem,že som šialená :-))
Určite si túto knihu prečítajte, je vtipne a dobre napísaná, a bude sa vám páčiť. 

2 komentáre:

  1. Skvelá kniha, veľmi sa mi páčila 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašne super kniha to vyzerá byť, chcem si ju prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť