RECENZIA: Richelle Mead - Mrazivý bozk

Autor: Richelle Mead
Originálny názov: Frostbite
Počet strán: 312
Séria: Upírska akadémia
Hodnotenie na Goodreads: 4.37

Anotácia: Rose miluje Dimitriho, Dimitri možno cíti niečo k Tashi a Mason by položil vlastný život, len aby mohol byť s Rose...
Na Akadémii sv. Vladimíra sú zimné prázdniny a Rose sa cíti všelijako, len nie sviatočne. Útok strigojov postavil všetkých do pozoru a Akadémia je priam zaplavená strážcami vrátane Rosinej matky Janine Hathawayovej. A akoby slovné a fyzické potýčky s matkou nestačili, Dimitri má oči len pre Tashu, Mason sa až po uši zamiloval do Rose, ktorá sa každú chvíľu ocitá v Lissinej hlave, práve keď si to rozdáva so svojím frajerom Christianom.
Strigoji vo svojich útokoch nepoľavujú a moroji ani strážcovia nechcú nič riskovať, a tak je výročný lyžiarsky zájazd pre všetkých povinný!
Zasnežené pláne a luxusné lyžiarske stredisko poskytujú len ilúziu bezpečnosti, ktorú musí Rose opustiť, keď jej traja kamaráti zaútočia na oveľa silnejších a nebezpečnejších strigojov. Rose prichádza na pomoc len Christian, ale každé hrdinstvo má svoju cenu.

Vitajte vo svete morojov, dampírov a strigojov!
Rose stále miluje Dimitriho, no ten je zahľadený to Taše, ktorá mu ponúka prácu a chce mu dať dieťa. Dimitri má vziať Rose na skúšku mimo školy no určenom mieste nájdu pozabíjanú kráľovskú rodinu a preto celá akadémia odchádza na prázdniny na chatu do hôr. Lissa a Christian sú medzitým stále zaláskovaní. Rose sa rozhodne potlačiť svoju lásku k Dimitrimu a chce to skúsiť s Masonom.  Na chate sa zoznámi s trošku zvláštnym ale predsa len zaujímavým Adrianom Ivaškovom.  Strigoji medzitým zavraždia členov ďalšej kráľovskej rodiny a s nimi aj matku Mie, ktorú síce Rose nemá rada ale ľutuje ju. Mia, Mason a Eddie sa preto vyberú do dúpäťa strigojov. Keď sa to dozvie Rose, rozhodne sa ísť za nimi a donútiť ich vrátiť sa a preto požiada o pomoc Christiana. Keď ich nájde sú v poriadku až kým ich nezajmú ľudia, ktorí skúžia strigojom a neodvedú ich k svojim pánom.  Podarí sa im ujsť z pazúrov strigojov? Rose a Dimitri, ako sa to medzi vyvinie? Prečítajte si túto najlepšiu upírsku sériu! :-)

Dokonalé! Milujem túto  série, patrí medzi moje obľúbené a neviem sa dočkať ďalšieho dielu. Meadová je kráľovná a milujem jej knihy. Tento diel bol skvelý, proste už od prológu až po poslednú vetu. Veľmi sa mi páčil prológ, lebo jeho koniec mi pripadal ako óda na Dimitriho.  Toho by som aj občas poslala kdesi. Pani máma, ako familiárne oslovujem Rosinu mamu sa mi páčila ale ako kurva to čo spravila Rose, ma dostalo, je normálna? Ale potom si u mňa zdvihla skóre. Včera som keď som si túto knihu doniesla domov, som sa rozhodla, že ju celú prečítam ale nevyšlo lebo aj keď som šla spať po jedenástej som ju ešte nedočítala a už som zaspala. Ale to ľutujem, lebo je to perfektné. A tá obálka je dokonalá. Tie kostičky sú krásne,najprv som si ich nevšimla, až neskôr a sú krásne. Milujem tie čierne okraje, ešte aj to, že kapitálka je červená. A vôňa tých kníh je lepšia než ktorýkoľvek parfém. Neviem sa dočkať Tieňom pobozkanej. Dúfam, že to čakanie bude čo najkratšie.  A milujem ešte jednu vec. Presnejšie postavu. Dimitriho. On je proste boh, mačo, totálny sexoš a Rus. Ja Rusov nemám nejako v obľube ale on, je proste on. Kvôli nemu mi tá ruština pripadá atraktívna :-). A je mi veľmi ľúto Masona, chudáčik...
Túto knihu aj celú sériu si jednoducho musíte prečítať, lebo je perfektná a bude sa vám páčiť tak veľmi, že ju budete čítať zas a znova. :-)