nedeľa, 30. júna 2013

RECENZIA: Miroslava Varáčková - Anjeli noci

Autor: Miroslava Varáčková
Názov: Anjeli noci
Vydavateľstvo: Motýľ
Počet strán: 288
Rok vydania: 201
Hodnotenie na Goodreads: 3.72
Hodnotenie: 4,5/5

Anotácia: Príbeh študentky Emy, ktorá sa po otcovej náhlej smrti presťahuje do veľkomesta, kde nadviaže románik so svojim profesorom. Vtedy však ešte netuší, aký zvrat to vyvolá v jej živote.
Zrazu sa ocitá uprostred množstva nevysvetliteľných javov a život ohrozujúcich situácii. Na jednej strane láska, túžba a oddanosť k Adamovi, na strane druhej neustále ju prenasledujúce nebezpečenstvo...
Potom, ako nečakane zomrie jej spolužiak a aj ona sama sa ocitne v nemocnici, jej začína dochádzať, že všetky tie čudné udalosti, ktoré sa dejú okolo nej, nie sú len náhoda. Prekvapivé odhalenia, ohrozenie vlastného života a ani strach z toho, čo bude ďalej, ju však nepresvedčia zmeniť svoje city k Adamovi, hodiť spiatočku a vzdať sa.
Príbeh, kde láska je dôležitejšia ako všetko ostatné, kde napätie a tajomno nájdete na každej strane... príbeh, ktorý vás presvedčí o tom, že na človeku je najpodstatnejšia jeho duša...

Ema sa s rodinou po smrti otca presťahuje do veľkomesta, kde spozná svojho mladého profesora Adama. Ema sa do Adama bláznivo zamiluje aj on do nej, aj keď sa najprv zdráha. Adam ju chce chrániť pred hroziacim nebezpečenstvom. Adam totiž nie je bežný človek, je upír, ktorý nesaje krv ale časti duše.  Ema sa ho však nevzdá ani keď sa dozvie tajomstvo o svojom otcovi a jeho smrti. Adamovej rodine sa však nepáči spôsob jeho života a preto ich vyhľadá a vysvetlí im to. Ema sa rozhodne ísť za ním a konečne sa spoja po všetkých stránkach. Podarí sa im byť spolu a prekonať všetky nástrahy?

Skvelá, jednoduchá, príjemná a ľahko čitateľná kniha. Prakticky som ju zhltla a skoro po celý čas som sa škerila ako blázon :-).   Bola som celá vyhappená a nevedela som sa dočkať konca. Nebolo nič lepšie ako sa zavŕtať do postele a čítať si :-).  Teším sa na ďalšie autorkine knihy. Keď porovnám túto knihu so Sprevádzačkou, táto páčila sa mi viac :-).  Veľmi sa mi páčil Adam, predsa len vzťah učiteľa a študentky je trošku klišé ale aj tak sa mi to páčilo. Taká romantika a veľmi sa páčila.  A tá obálka je skvelá, jednoduchá a pekná. Začala som sa smiať, keď asi v druhej kapitole sa Ema, len tak samej seba spýtala, kto vymyslel školskú dochádzku. A ja automatiky uzákonila ju Mária Terézia :-). Určite vám túto knihu odporúčam, bude sa vám páčiť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára