nedeľa, 2. júna 2013

RECENZIA: Gabriella Poole - Akadémia temna

Autor: Gabriella Poole
Originálny názov: Darke Academy: Secret Lives
Vydavateľstvo: Fragment
Počet strán: 256
Rok vydania: 2012
Séria: Akadémia temna
Hodnotenie na Goodreads: 3.57
Hodnotenie: 4/5

Anotácia: Darkova akadémia nie je obyčajná škola. Cassie Bellová je sirota, no práve jej sa podarilo získať štipendium na tejto elitnej škole. Aké zlovestné tajomstvá ukrývajú bohatí a krásni Vyvolení, spolok študentov, ktorí fakticky riadia školu? Kto je tajomný cudzinec, ktorý sa v noci potuluje po chodbách? A čo sa skutočne stalo pred rokom, keď tu za záhadných okolností zomrela študentka? 
Vedieť málo je nebezpečné, no vedieť príliš môže zabiť.

Pätnásťročná Cassie Bellová získala štipendium na prestížnej Darkovej akadémii. Na akadémie pôsobí spolok Vyvolených, ktorého členovia dosť pohŕdajú štipendistami. Cassie si však najde priateľku Isabellu a Jake, ktorý je tiež štipendista a jeho sestra na Akadémii zomrela. Ďalej tu je tajomný Randžit, ktorý ju priťahuje a Richard, ktorý ju balí a párkrát si vyjdú von. Cassie sa rozhodne preskúmať Vyvolených zvnútra a chce sa stať členkou. Vyvolení ju chcú prijať a preto ju unesú na tajný rituál. Čo sa stane s Cassie? Stane sa s členkou Vyvolených? A čo s Randžitom?

Zaujímavé čítanie, trošku mi trvalo kým som sa začítala ale napokon to prišlo. Postavy boli fajn, Randžit sa mi páčiť asi najviac. Dej bol taký zvláštny ale potom bol dobrý. Myslím, že ďalšie diely sa mi budú páčiť viac. Určite sa teším na druhý a tretí diel, ktorý už je v slovenčine a dúfam, že bude preložený aj štvrtý diel. Obálka je krásna a veľmi sa mi páči aj keď som si nevedela Akadémiu prekvapiť takú aká je na obrázku. Trošku ma štve, že názov je blbo preložený lebo Darke academy by malo byť preložené ako Darkeova akadémia, podľa riaditeľa. No aj napriek tomu vám knihu odporúčam,je veľmi dobrá a bude sa vám páčiť.

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Fragment. 

1 komentár:

  1. Kniha sa mi celkom páčila, ale mala nejaké nedostatky, jej pokračovania sú omnoho lepšie 8)

    OdpovedaťOdstrániť