RECENZIA: L. J. Smith - Čierna mágia

Autor: L. J. Smith
Originálny názov: Spellbinder
Počet strán: 256
Séria: Ríša temnoty
Hodnotenie na Goodreads: 3.94

Anotácia: Thea a jej sesternica Blaise sú čarodejnice a ovládajú mágiu, ale každá toto umenie využíva inak. Divoká krásavica Blaise zvádza len tak pre zábavu svojich spolužiakov, aby ich pomocou kúziel privádzala do šialenstva. Pokojnejšia Thea se hneď prvý deň v novej škole zamiluje do obyčajného ľudského chlapca a pokúša sa ho zachrániť pred Blaise pomocou mágie. Obe porušia zákony Ríše temnoty, a to sa neodpúšťa.
Zachránia sa dievčatá pomocou zakázaných kúziel alebo ich čarovanie zničí? Čo je Thea ochotná obetovať kvôli láske človeku?

Thea a jej sestretnica Blaise sú čarodejnice. Ich rodičia sú mŕtvi a tak bývajú u príbuzných, no Blaise spoločne s Theou pendlujú medzi rodinou, lebo ich vyhodili z rôznych škôl kvôli problémom, za ktorými je Blaise. Prisťahujú sa k starej mame, ale už nesmú porušiť pravidlá, lebo pôjde k prísnej tete Uršule. Thea spozná Erica, keď sa snaží zbaviť sa hada aby neublížil deckám. No neočakávane sa Thea s Ericom do seba zamilujú, lebo je medzi nimi puto spriaznených duší. Thei sa podarí vyvolať ducha čarodejnice, ktorá chce pomstu a zabije ich spolužiaka. Podarí sa jej ducha vrátiť spať? Budú môcť Thea a Eric spolu aby ich nezvrhli a nezabili?

Pekná príbeh, taký jednoduchý... Táto časť sa mi páčila asi rovnako ako tá druhá, čiže prvá zatiaľ vedie. Postavy boli fajn, bolo to originálne, páčili sa mi postavy - Blaise bola super, taká mrcha. Eric a Thea - no taká lovestory. Neviem prečo ma táto časť tak nezaujala, asi preto, že tam neboli upíri :-). Ale nieee.... Ale určite sa mi páči ta obálka, tá je nádherná, najkrajšia z celej série. Originálne obálky sú už staré a vôbec sa mi nepáčia. Myslím, že to je stále lepšie než Upírske denníky (časti 6 a vyššie, tie predtým sa celkom dali) a určite lepšie než Tajný kruh. Páčilo sa mi použitie mytológie a histórie, bolo to skvele zakomponované. Určite si chcem prečítať aj ďalšie diely tejto série, tak dúfam, že vyjdú už čoskoro. Prečítajte si túto knihu, je zaujímavá a bude sa vám bude páčiť :-).

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Fragment!