RECENZIA: A. J. Molloy - Príbeh dámy X

Počet strán: 264
Hodnotenie na Goodreads: 3,65

Anotácia: Úplne dokonalý príbeh pre všetkých fanúšikov Fifty Shades of Grey

Vzrušujúci román plný vášne a erotickej fantázie

Jeden deň, jedno stretnutie a jeden magický muž zmení jej život.
Dvadsaťročná študentka X (tak ju všetci prezývajú) prichádza do Neapola, kde chce pracovať na svojej diplomovej práci.
Jej takmer osudové stretnutie so záhadným mužom, grófom Roscarrickom zmení všetky jej plány. Jeho zdanlivý nezáujem v nej vyvoláva ešte väčšiu túžbu. Kto je ten neodolateľný muž a čo pred ňou tají? Čím viac času s ním X trávi, tým väčšia vášeň ju spaľuje. Dokáže X odhodiť všetky svoje zábrany a oddá sa tajomnému kultu? Podstúpi najvzrušujúcejší a zároveň zničujúci erotický obrad?

Dvadsaťročná študenta Alexandra Backmannová, prezývaná X prichádza do Talianska pracovať na svojej diplomovej práci venovanej histórii. V Café Gambrinus stretáva lorda Roscarricka, do ktorého sa na prvý pohľad zaľúbi. Marcusa Roscarricka, talianskeho miliardára X okúzli, no nemôžu byť spolu pokiaľ X nevstúpi do rovnakého kultu ako Marc a podstúpiť 5 mystérií. Postupne zdoláva prvé štyri a myslí, že zvládne aj piate a môžu byť s Marcom spolu. Zvládne X piate mystrérium? Budú s Marcom spolu?

Zaujímavé. Táto kniha uchváti všetky fans 50 Shades. Má veľmi erotický podtón, je tam veľa erotických scén a je to úchylné. Kniha sa mi páčila, boli tam časti, ktoré sa mi nepáčili, proste tam nesedeli a neboli potrebné. Marc, to bola postava, je podobný Greyovi, tiež má svoje tajomstvá a už len z toho opisu zistíte, aký je sexy, jednoducho Talian. Strašne mi liezli na nervy v knihe talianske výrazy, ktoré boli poväčšine preložené ale aj to tam sedelo. Určite nečítajte túto knihu ak nemáte radi veľa erotických scén alebo na to nemáte vek, mne sa to tiež doma vynadali. No na tom nezáleží, lebo kniha sa mi veľmi  páčila a sem tam som ju musela aj odložiť ale číta sa veľmi rýchlo. Prečítajte si ju, budete nadšení ako ja!

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Fragment!