pondelok, 27. mája 2013

RECENZIA: Federica Bosco - Zamilovaná do anjela

Autor: Federica Bosco
Originálny názov: Innamorata di un angelo
Vydavateľstvo: Motýľ
Počet strán: 320
Rok vydania: 2012
Séria: Zamilovaná do anjela (#1)
Hodnotenie na Goodreads: 3.78
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Temperamentná Mia, potomok Talianky a Angličana, je odvážna rebelka, ktorá statočne čelí nástrahám dospievania, akými sú škola, priatelia, rozvedení rodičia či búrlivý vzťah s mamou. Popritom tajne sníva o baletnej škole Royal Ballet School v Londýne, jednej z najprestížnejších tanečných škôl na svete, kde sa na hodinách tvrdo 
drie a školné je veľmi vysoké. Avšak to, čo predstavuje pre osamelú matku obrovský problém, dokáže bohatá, ale panovačná stará mama vyriešiť ľavou zadnou. Stačilo by len zavolať...
Miin život sa ešte viac skomplikuje, keď sa bezhlavo zamiluje do Patricka, brata svojej najlepšej priateľky, ktorý je taký očarujúci, že je pre ňu stelesnením anjela. Vášeň k tancu a láska k Patrickovi sú silné a zároveň nezlučiteľné. Mia sa nedokáže vzdať ani jednej z nich, až kým ju osud nepostaví pred jedno z najbolestivejších a najťažších
rozhodnutí v živote...

Mia je talentovaná baletka a túži študovať Kráľovskej baletnej no nemá na ňu peniaze, lebo jej rodičia sú rozvedení a mamin plat na to nestačí. Navyše je tajne zamilovaná do brata svojej najlepšej priateľky Niny, Patricka. Aj napriek tomu si vyjde s Carlom ale neľúbi ho tak ho odmietne. A tak Carl začne chodiť s Ninou, ktorá je sklamaná z expriateľa. Mia si začne volávať s Patrickom a dúfa, že im to vyjde. Jej kariéra baletky je v ohrození, lebo nemá ako zaplatiť školu a zvažuje, či má o peniaze požiadaj bohatú stará mamu. Podarí sa Mii dostať na vysnenú školu? A získa chlapca svojich snov? Prečítajte si to, len ten koniec by ste nečakali...

Je to skvelá kniha, nech každý hovorí čo chce. Strašne sa mi páčila a celý čas som dúfala v happyend. Tie postavy som dobre rozpísané, najviac sa mi páčila Mia a Patrick ale aj Nina, ale to ako sa zachovala potom, to naozaj vytočilo. Dej bol naozaj super, napínavý a nevedela som sa dočkať konca, stovku od konca som mala nervy, lebo stále som si nebola istá a aj tak mi to bolo na prd. A teraz k tomu koncu. Ten ma skoro zabil a bol úžasný, prekvapivý a zároveň otrasný. Ale potom tu je druhá a tretia časť tejto série a ja sa ich neviem dočkať, lebo proste musím vedieť ako to skončí. Obálka je neskutočne nádherná, veľmi sa mi páči. Neviem prečo pripomína mi obálku k sérii Fallen, tam tiež bolo to dievča oblečená v takých šatách, až na to, že toto je asi Talianka.  Túto knihu vám vrelo odporúčam, je skvelá a budem páčiť aj keď to s anjelmi nemá nič spoločné. 

PS: Mám potvrdený druhý aj tretí diel v slovenčine. Druhého sa možno dočkáme už v auguste :-), lebo preklad je hotový. 

9 komentárov:

  1. Žiadny anjely? tak to je mätúce 8D Každopádne, obálka je prenádherná 8) ale kebyže tam dajú nejakú baletku, asi by to vystihovalo viac obsah, aj by som si to prečítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to úžasná kniha! A ten koniec ! Plakala som pri ňom jak nenormalna kokos :( :D Noazj odporúčam! :)

    worldofbooks-nicki.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Plakala som. :D A druhý diel mal prekvapivý koniec - nie je taký smutný ako pri 1. časti.A keďže chodím na tanečnú -kde sa učíme mix : írske,klasiku aj latinsko -americký tanec-prevažne viem čo znamenajú cviky a hlavne viem pozície rúk a nôh.:D Aspoň si nemusím hľadať ako ostatný na Googli. :D XD

    OdpovedaťOdstrániť

  4. Ľudia, kto z vás čítal knihu Zamilovaná do anjela potrebujem pomôcť s obsahom na čitateľský denník. HELP ME! Kto by bol ochotný pomôcť píšte na claudia.kadlecikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa stalo minulý rok :) len je trošku tažké napísať stručný obsah...

      Odstrániť
  5. Neviete aka je téma? A idea?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem túto knihu nič ma nezasiahlo viac ako ten koniec... Kniha ma zmenila od základu a verím, ze sa aj Vám páčila ... Som vďačná za túto knižku ... Nikdy by sim neverila ako ma velmi môže zmeniť kniha a ako môže zmeniť môj pohľad na svet nič krajšie neexistuje !!! A má to dosť spoločné s anielmi ... Vastne s jedným ale to sa dočítate v druhej časti ... Milujem tú knihu a veľmi naozaj veľmi vrelo ju odporúčam !!!!!❤

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milujem túto knihu nič ma nezasiahlo viac ako ten koniec... Kniha ma zmenila od základu a verím, ze sa aj Vám páčila ... Som vďačná za túto knižku ... Nikdy by sim neverila ako ma velmi môže zmeniť kniha a ako môže zmeniť môj pohľad na svet nič krajšie neexistuje !!! A má to dosť spoločné s anielmi ... Vastne s jedným ale to sa dočítate v druhej časti ... Milujem tú knihu a veľmi naozaj veľmi vrelo ju odporúčam !!!!!❤

    OdpovedaťOdstrániť