RECENZIA: Becca Fitzpatricková - Finále

Autor: Becca Fitzpatricková
Originálny názov: Finale
Vydavateľstvo: Egmont
Počet strán: 440
Séria: Hush Hush (#4)
Hodnotenie na Goodreads: 4.23

Anotácia: Nora si je svojou láskou k Patchovi istá viac než kedykoľvek predtým. Hoci z nich rozdielny pôvod a osud môže urobiť nepriateľov, Nora sa k Patchovi nedokáže otočiť chrbtom. Teraz však musia čeliť najvážnejšej hrozbe. Prekoná láska širokú priepasť, ktorá ich delí? Dá sa znova vybudovať to, čo bolo zničené? Nepriateľské strany sú jasné - ale na ktorej z nich stojí Nora a na ktorej Patch?

Nora sa po smrti Franka stáva vodkyňou Čiernej ruky a musí ju viesť do vojny. Keďže patrí medzi Nefilov musia s Patchom predstierať, že sa rozišli a stretávajú sa tajne. Nora sa zoznámi s Dante Matterazzi, ktorú ju trénuje a prestiera, že s ňou chodí. Presvedčí Noru aby vypila diablotvor, ktorý jej má dodať sily ale je to zároveň aj podvrh. Patch je dá protijed, no Nora si ho nevezme a naďalej berie diablotvor. Jej cesty sa pretkávajú s nefilmi, padlými anjelmi a archanjelmi, no ktorý je ten zlý a na koho stranu sa má postaviť? Podarí sa jej zostať s Patchom, ktorý je vrhnutý do pekiel?

Krásny záver krásnej série! Ja mám túto sériu veľmi rada a budem si musieť spraviť re-reading prvej a druhej časti, lebo skoro vôbec neviem o čom sú, lebo som ich čítala dávnejšie. Patch to je chlap... vedľa takého sa ráno zobudiť, myslím, že dámy by neodmietli. Je to jedna z mojich obľúbených anjelských sérií, však som ich tak veľa ešte nečítala. Je mi ľúto, že ju nemám doma, lebo je perfektná.
V tejto časti sa mi najprv veľmi páčil Dante, no potom by som ho kopala, debila jedného. Ma to vôbec nenapadlo, že to on je tá sviňa a práve som si myslela, že tam niečo s Norou budú riešiť ale som prestrelila. Najobľúbenejšia časť tejto kniha je pre mňa asi posledných päť riadkov, a ja vám zacitujem poslednú vetu: "Nie anjelik, úchvatný som aj bez šiat"  - Patch. Takto je posledná veta celej knihy a asi najlepší koniec aký som čítala, lebo taký výbuch smiechu nastal :-).
Určite si prečítajte aj túto sériu, je skvelá a mne sa veľmi páči!