streda, 15. mája 2013

RECENZIA: Amanda Hockingová - Prímerie

Autor: Amanda Hockingová
Originálny názov: Torn
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
Počet strán: 334
Rok vydania: 2013
Séria: Tryllovia
Hodnotenie na Goodreads: 4,03
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Keď sa Wendy Everlyová dozvedela pravdu – že je podhodenec, dieťa, ktoré príslušníci mocného trolského kmeňa Trylovia vymenili hneď po narodení, uvedomila si, že jej život už nikdy nebude taký ako predtým.

Navyše vôbec netušila, aké úzke väzby ju spájajú s nepriateľskými Vitrami, ktorí sa nezastavia pred ničím, aby ju získali. Nádej ochrániť Trylov pred hrozbou vojny má iba vtedy, ak ovládne svoje schopnosti a vydá sa za rovnako mocného príslušníka najvyššej šľachty. To však znamená definitívne sa vzdať zakázaného vzťahu s Finnom, svojím príťažlivým osobným strážcom, a zabudnúť na princa Vitrov Lokiho, ktorý ju čoraz väčšmi opantáva.

Wendy sa musí rozhodnúť medzi volaním srdca a zodpovednosťou voči ľudu, medzi láskou a povinnosťou. Ak si vyberie zle, môže stratiť všetko a všetkých...


Wendy s Rhysom sa po úteku z Foreningu vracia domov ku Mattovi, no Finn ju chce odviesť domov. Wendy nechce a zostáva u Matta, no ju spoločne s Rhysom a Mattom ju unesú Vitrovia. Odvlečú ich do kráľovstva Vitrov a zistí tajomstvo, že jej otec je Oren, kráľ Vitrov. Finn, Tovem a Duncanom ich vyslobodia a Loki, ktorý ju stráži im nebráni. Vrátia sa naspäť do Foreningu a zsotáva tam aj Matt, tkorý si zblíži s Willou. Finn sa Wendy vyhýba, no keď príde Loki a zajmú ho a Wendy s ním flirtuje žiarli. Wendy začína niečo cítiť aj k Lokimi, no nevie si vybrať. Navyše sa musí vydať za Toveho, no ten...
Koho si Wendy vyberie? Vydá sa za Toveho? Uprednostní kráľovstvo pre láskou? Prečítajte si druhý a tiež aj záverečný diel série o Trylloch!

Ja by som toho Orena zabila! To bola moja reakcia po dočítaní tejto knihy v škole cez druhú hodinu a začala som nadávať, že prečo som si nezobrala aj tretiu časť. Táto séria sa mi veľmi páči, Wendy je perfektná postava ale zase je tu ten starý známy ľúbostný trojuholník. O tom, že Tove je gay som vedela už v prvej knihy (môj šiesty zmysel :-)). Po konci tejto knihy mám naozaj problém rozhodnúť sa, ku ktorému týmu patrím, Loki alebo Finn? Finn mi pripadá mužnejší, sexi,bol tam skôr a Loki tiež sexy a tak, ale aj obetavý, múdry, ale to je aj Finn. Proste dilema! Už som začala čítať tretí diel a neviem sa dočkať záveru, ktorý ako očakávam bude úžasný ale ani sa neodvažujem hádať. 
Určite vám túto knihu odporúčam lebo je skvelá ale vy ste ju už určite všetci čítali to iba mne to tak dlho trvá :-).





1 komentár:

  1. Ja som bola z Tovea veľmi prekvapená, to mi tak teda nejako veľmi nesadlo 8(
    Inak mám rada Finna 8)

    OdpovedaťOdstrániť