RECENZIA: Amanda Hockingová - Boj o trón

Originálny názov: Ascend
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
Počet strán: 312
Séria: Tryllovia
Hodnotenie na Goodreads: 4,05

Anotácia: Boj o kráľovstvo Trylov sa nezadržateľne blíži.
Trylská princezná Wendy stojí pred osudovou voľbou. Trylov zachráni pred ich úhlavným nepriateľom iba vtedy, keď obetuje seba. Ak sa nevzdá Vitrom, jej ľud sa ocitne v krutej vojne proti neporaziteľnému súperovi. Rozhodne sa opustiť všetkých svojich blízkych, aby ich zachránila pre istou smrťou?
Nikdy nebolo v stávke viac, lebo kráľovstvo nie je to jediné, čo môže Wendy stratiť. O jej srdce bojujú dvaja muži. Ktorý je ten správny, koho bude milovať naveky? Keď napokon zistí, ktorý z nich je láskou jej života, hrozí, že ten život sa zakrátko skončí. Budúcnosť celého Wendinho sveta je v jej vlastných rukách a musí o ňu bojovať s krutým rivalom – vlastným otcom.

Loki sa vracia Foreningu a žiada o Azyl. Wendy a Tove sa majú brať a svadba sa blíži. Finn noc pred svadbou vyhľadá Wendy ano wendy mu povie, že je neskoro. Vitrovia s Tryllmi uzavreli až do korunovácie mier, no Vitrovia napádajú Tryllské kolónie a treba im pomôcť.  Wendy s manželom a priateľmi sa vyberú do napadnutej Oslinny pomáhať a Wendy s Lokim sa tam zblížia.
Podarí sa Wendy poraziť Vitrov? Koho si nakopokon vyberie, Lokiho alebo Finna? Budú môcť aj ostatní zostať so svojimi milovanými?

PERFEKTNÉ! Do tejto série som sa zamilovala a záverečnú časť som prečítala za jeden deň. Nešla som späť až do vtedy kým som neprečítala posledné slovo a celá kniha od prvej kapitoly až po epilóg perfektná. Te epilóg bol úžasný, presne to som si myslela o Finnovej budúcnosti už asi pol knihy. Táto séria patrí určite medzi moje obľúbené, lebo je skvelá! Loki, Wendy a Finn, ďalší milostný trojuholník, ktorý máme všetci radi. Tie obálky sú nádherné! Inak Oren je totálna sviňa a celú sériu ho neznášam, to čo spravil Lokimu, že prerušil svadbu atď, to sa mu nedá odpustiť a Wendy to s ním perfektne zakončila!
Štýl autorkinho písania sa mi veľmi páčil a veľmi dobre gradoval dej, čo bolo fajn. Postavy mali skvelé charaktery, boli perfekne rozpísané a myslím,že autorka odviedla svoju prácu na 100%!
Túto sériu vám všetkým odporúčam, lebo úžasná a určite sa Vám bude páčiť! Dajte mi vedieť čo si o nej myslíte!