RECENZIA: Patricia Briggs - Měsíční píseň

Auror: Patricia Briggs
Originálny názov: Moon Called
Vydavateľstvo: Fantom Print
Počet strán: 284
Rok vydania: 2009
Séria: Mercedes Thompson (#1)

Anotácia: Je čas na změnu! Zapomeňte na sladkobolné romance! Seznamte se s Mercy Thompsonovou! Přátelí se s vlkodlaky. Přátelí se s upíry. Ovládá bojová umění. Opravuje stará auta. Lehce se dostane z každého průšvihu. Je krásná, je chytrá, je jiná. „Vlkodlaci jsou nebezpeční, když se jim připletete do cesty, ale pokud jste opatrní, nechají vás na pokoji. Umí se dobře skrývat před lidmi, ale já nejsem člověk. Když na ně narazím, poznám je a oni poznají mě…“

Mercedes Thompsonová žije normálny život v mestečku Tri-cities. Teda ak za normálny považujete byť vychovaná vlkolakmi, byť kožemeňavcom na kojota a za suseda máte sexy alfu miestnej svorky. V meste sa objaví nový chalan Mac, ktorý je vlkolak. Mercy ho zamestná v svojej dielni a vypáči z neho čo tu robí. Zistí, že bol násilne premenený na vlkolaka a testovali na ňom drogy, ale podarilo sa mu ujsť. Marcy ho vezme k Adamovi, ktotrý sa ho pokúsi vycvičiť. V noci jej však na verandu pohodí mŕtve Macove telo a keď vrazí do Adamovho domu zistí, že je ťažko zranený a jeho dcéru uniesli. Odvezie ho k svorke, ktorá ju vychovala aby mu pomohli. Keď sa vracajú pridáva sa k nim Samuel, Marcedesina stará láska. Keď dorazia zistia, že nemôžu veriť hocikomu. No komu veriť a kto za všetkým stojí?

Úžasný svet nadprirodzených bytostí Patricie Briggs. Super kniha, milujem vlkolakov a autorka napísala super sériu. Myslím, že obálka super vystihla Mercedes a presne tak som si ju predstavovala. Ďalej sa mi páčili postavy Adama, jeho dcéry, Samuela a ešte toho teplého vlkolaka, myslím, že sa Warren volal ale nie som si istá. Teším sa aj na ďalšie knihy ale keďže v knižnici ďalšie diely nemajú asi sa k nim tak ľahko nedostanem. Knihu vrelo odporúčam je super a hlavná hrdinka je perfektná!