RECENZIA: Jamie McGuire - Krásna katastrofa

Originálny názov: Beautiful Disaster
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
Počet strán: 376
Séria: Beautiful (#1)
Hodnotenie na Goodreads: 4,25

Anotácia: JE TO KAMARÁTSTVO S NEPLÁNOVANÝMI DÔSLEDKAMI, KRÁTKODOBÉ VZPLANUTIE ALEBO LÁSKA?

ABBY ABERNATHYOVÁ začína navštevovať vysokú školu ďaleko od svojho rodného mesta, aby zabudla na minulosť. Uteká pred rodinou, ktorá jej vinou alkoholu a hazardných hier urobila zo života peklo, a usiluje sa byt príkladnou študentkou.

TRAVIS MADDOX má prezývku Besný pes a na štúdium si zarába ilegálnymi pästnými súbojmi – samozrejme, bez rukavíc. Má povesť najväčšieho zvodcu žien na univerzite. Je to presne ten typ, akému by sa Abby mala zďaleka vyhnúť, ak nechce spadnúť do pasce svojho starého života.

TRAVIS A ABBY sa navzájom priťahujú, ale presviedčajú okolie aj jeden druhého, že z ich priateľstva nikdy nevznikne milenecký vzťah. Potom však Abby prehrá stávku, a tak musí mesiac bývať s Travisom v jeho byte. Vášeň sa už nedá maskovať priateľstvom.

Abby Abernathy nastupuje na univerzitu ďaleko od domova aby ušla pred minulosťou.  Spolu s kamarátkou Americou idú podporiť bratranca jej prieteľa Shepa - TRAVISA MADDOXa. Ten sa živí ilegálnymi zápasmi a je z neho zápasnícka legenda. Má povesť zlého chapca a zaplietol sa skoro s každou babou na škole.  Skamarátia sa a všetci si myslia, že Abby sa podarilo zbaliť nedosiahnuteľného Travisa. Keď sa na univerzite pokazí kúrenie Shep s Travisom si Abby s Americkou nasťahujú do bytu, navyše Abby prehrá stávku a tak musí u Travisa zostať celý mesiac. A čo sa stane konečne pochopia, ako ich to k sebe ťahá a dajú sa dokopy. A tak sa dávajú do kopy, milujú sa a podobné veci, hádajú sa, udobrujú sa, rozídu sa a na koniec? Ten nepoviem :-).

Milujem túto knihu, tak veľmi, že už je v mojej top 10-ke.  Skoro síce chytila infarkt, nadávala som každú chvíľu, skoro mi praskli nervy ale nevedela som od toho odrhnúť oči. Ten koniec, ááá no zaujímavé ale aspoň že sú ... tí čo čítali vedia čo.  Mám chuť si túto knihu prečítať znovu ale už radšej knižnej verzii nie ako e-book. Toto bol moja druhá e-knihy a zase bola taká skvelé, že som si skoro doničila oči. Mám taký názor, že každá baby, ktorá túto knihu čítala sa zabuchla do Travisa, ja teda určite a čoraz viac milujem bad boys. Niekde som čítala, ža autorka chystá pokračovanie ale s Travisovimi bratmi. Chcem si prečítať aj Walking Disaster, či je KK z Travisovho pohľadu a zaujíma ako budú opísané Travisove nálady a pocity d doby odlúčenia alebo jeho žiarlivosť.
Táto kniha bola dlhšie mimo žánru a určite pomohla vzniku New Adult, myslím, že tento žáner naozaj super :-) Túto knihu si musíte prečítať lebo je DOKONALÁ!!! Všetkým odporúčam, naozaj si to prečítajte chytí vás to.