utorok, 2. apríla 2013

RECENZIA: E. L. James - Päťdesiat odtieňov temnoty


Autor: E. L. James
Originálny názov: Fifty Shades: Darker
Vydavateľstvo: XYZ
Počet strán: 656
Rok vydania: 2013
Séria: 50 Shades
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Druhý diel erotického románu o temných túžbach v každom z nás…

Po tom, čo Anastasia Steelová na vlastnej koži pocíti, aké temné sú tajomstvá Christiana Greya, opúšťa ho. Napriek všetkému, čo sa medzi nimi stalo, na neho stále nemôže zabudnúť. Keď jej Christian predloží novú zmluvu, neodolá a vracia sa k mužovi, ktorého miluje. Postupne odhaľuje všetky tajomstvá a zisťuje, že jeho päťdesiat odtieňov sivej je temnejších, než si kedy dokázala predstaviť. A zatiaľ čo Christian bojuje so svojimi démonmi, Ana musí urobiť najdôležitejšie rozhodnutie vo svojom živote...

Anastasia Steelová a Christian Grey po krátkom odlúčení zistia, že bez toho druhého nemôžu žiť. Christian sa mení a kvôli Ane prichádza na chuť tzv. vanilkovému sexu aj keď niekedy spolu zhrešia a... Christian ukazuje Ane svojich päťdesiat odtieňov a odkrýva jej svoju minulosť. Deň pred jeho narodeninám Christian zmizne a je  vyhlásený za nezvestného no našťastie v noci príde domov. V noci mu Anastia dá darček k jeho narodeninám - odpoveď na požiadanie o ruku.

Viac vám ne poviem, prečítajte si :-)! Druhá časť bola ešte lepšia než prvá. Každá kapitola ma držala v napätí až do konca. Páčilo sa mi ako autorka ukazovala všetky Christianove stránky alebo odtiene. Neskutočne sa teším na trojky, už chcem vedieť ako to skončí. Na túto časť som sa tešila tak veľmi, že som si stiahla z netu a čítala na mp4-ke, ta čo mi moji rodičia vynadali s tým, že si zničím oči (displej 2x4) ale ja som to musela dočítať a bola toprvá kniha, ktorú som čítala v e-podobe. Keďže som túto knihu čítala cez Veľkú noc, už som v pondelok čakala kedy sa objaví Grey s korbáčom :-). Mojou najobľúbenejšou časťou tejto knihy sú e-maily Christiana a Any a tie ich hádky rozhovory v predmete, jadre a pri podpisovaní e-mailu. URčite všetkým odporúčam, príbeh Any a Christiana vás dostana už nepustí, miestami sa budete smať, miestami sa mi chcelo plakať tak aj možno vy budete chcieť. :-) Čítajte je to zdravé :-)!

3 komentáre:

  1. Dnes už druhá recenzia na túto knižku a ja sa čím ďalej tým viac teším keď si tento druhý diel už prečítam :) Mne sa v prvom diele tiež páčili najmä e-maily medzi Anou a Christianom :) A žiadosť o ruku? To fakt? Wau....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ich maily milujem! 8D Sú super! Teším sa na 2ku, mám v PC, tak sa k nej snáď čoskoro dostanem 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. baby a trojku ste čítali ta je bombová nadherne to skončí

    OdpovedaťOdstrániť