piatok 5. apríla 2013

RECENZIA: Bettine Belitz - Ukradnuté sny


Autor: Bettina Belitz
Originálny názov: Splitterherz
Vydavateľstvo: Fragment
Počet strán: 463
Rok vydania: 2013
Séria: Ukradnuté sny (#1)
Hodnotenie: 4/5

Anotácia: Daj si pozor, kto vstupuje do tvojich snov! 
Prvá časť desivej série!

Sedemnásťročná Elisabeth Sturmová je naštvaná snáď na celý svet. Kvôli rodičom sa musela presťahovať, prišla o všetky kamarátky, a navyše tu na vidieku nie je takmer žiadna príležitosť na zábavu. Všetko však zmení stretnutie s Colinom. Prečo ju tento odmeraný a chladný chalan od začiatku priam neuveriteľne priťahuje, to si sama nedokáže vysvetliť. Je pre ňu jednou obrovskou hádanku.
Aké je jeho tajomstvo? Čo skrýva? Svojím pátraním odhalí Elisabeth pravdu nielen o Colinovi, ale aj o vlastnej rodine a zistí, že im všetkým hrozí obrovské nebezpečenstvo.
Môže milovať nočný prízrak a zostať nažive?

Elizabeth Sturmová sa sťahuje s rodičmi na vidiek. Začína si zvykať na vidiecky život ale stretáva tajomného Colina. 
Colinovi nedokáže odolať a stále ho vyhľadáva. Zisžuje pravdu o svojom otcovi, že ej polovičatý, čiže človek napadnutý nočnou morou. Colin jej prezradí pravdu o sebe, krátko potom ako ho jej otec vyhodí keď je privezie. Prezradí jej, že je starý, má už viac ako 150 rokov a nestarne preto lebo je nočná mora, na ktorú ho premenila jeho stvoriteľka Tessa. Tessa predstavuje nebezpečenstvo, pretože sa blíži a chce Colina opäť pre seba. Colin s ňou bojuje a pokúša sa ju zabiť. Ellie vtrhne do boja a podarí sa jej Tessu oslabiť a Colina odtiahnuť. Ten musí ujsť aby ochránil a nechal ich lásku ďalej planúť. 

Táto kniha je veľmi zaujímavá a veľmi sa mi pčáila Trvalo mi trochu dlhšie než som sa ňou prehrýzla ale každou stránkou som už chcela byť na konci a dozvedieť sa ako to skončí. Colin ma zvláštne priťahoval a užívala som si scény s ním. Bola som veľmi rada, keď som sa na na godreads dozvedala, že je to trilógia a dúfam, že je to trilógia a dúfam,ž e aj ostatné časti budú preložené. Knihy vám veľmi odpočúam, lebo je svojská lebo len málo kníh je venovaných snovej tématike. Je to veľmi dobrá kniha ale 5 hviezdičiek je dať nedokážem. 

1 komentár:

  1. Vyzerá to na zaujímavú knihu, už obálka sa mi hneď zapáčila :)

    OdpovedaťOdstrániť