RECENZIA: Lotte Kinskofer - Čierny sneh

Autor: Lotte Kinskofer
Originálny názov: Schwarter Schnee
Počet strán: 188
Edícia: Zločin

Anotácia: Vzrušujúci a realistický triler plný napätia a nečakaných zvratov!

Kto je v skutočnosti páchateľ a kto obeť? Nikdy nedaj na prvý dojem, zdanie často klame...

Larin brat Simon zmizol bez stopy. Nikto netuší prečo, ani polícia nemá žiadne vysvetlenie. Lara sa rozhodne pátrať na vlastnú päsť a zistí zvláštne veci, ktoré sa k jej predstave o Simonovi vôbec nehodia. Medzitým sa po mestečku začnú šíriť divoké špekulácie a klebety. Hovorí sa o násilí, mučení a vydieraní. Bol Simon páchateľ alebo obeť? Lara je odhodlaná zistiť pravdu za každú cenu!

Larin 15-ročný brat Simon sa nevráti z víkendu u kamaráta Yannicka. Keď volajú Yannickovi zistia, že Simon tam nebol celý víkend. Hľadajú ho po celom meste a volajú políciu. Lara s priateľom Maxom prehľadávajú jeho izbu a nájde nový mobil, iPod a iné veci ktoré k nemu nesedia. Zrazu nič nie je také ako sa zdá. Max odchádza kvôli škole do Frankfurtu, objaví sa jej dávny kamarát Bonzo a spolu s ním zisťuje, že Simon predával drogy a pracoval pre dílera Gringa. Lara na vlastnú päsť odchádza do Frankfurtu hľadať Simona. Hľadá ho všade a pomáha jej Bonzo. Zistia, že jej priateľ Max priviedol Simona k drogám a čo sa naozaj stalo: Simonovi ukradli balíčky a Gringo ho donútil si to odpracovať, no obrali ho zas Gringo hodá poriadne zbiť. Lara tam príde práve včas, no pokúsia sa ju znásilniť no akurát včas zasahuje polícia a Lara spolu so Simonom sa preberá v nemocnici. Všetko sa vracia do starých koľají, Larina rodina sa má sťahovať jedine nevyriešený zostáva len vzťah Lary a Bonza.

Táto kniha sa mi veľmi páčila, myslím, že niečo s podobnou tematikou som ešte nečítala. Táto sa kniha sa veľmi dobre a ľahko čítala, taká rýchlovka lebo je útla a príbeh je naozaj dobrý. Postava Lary bola super, Bonzo bol taký  "bad boy" ale aj tak lepší ako Max, ktorého som upodozrievala už od nejakej 8-ej kapitoly. Veľmi sa mi páčilo ako Domčo označil kniha za takú germánsky inakšiu, čo sa mi veľmi páči a ja k tomu pridávam originálna. Za knihu ďakujem Luce, u ktorej som knižku vyhrala. Vrelo odporúčam skvelo sa čítala!