štvrtok, 7. februára 2013

RECENZIA: Eva Urbaníková - Za facku

Autor: Eva Urbaníková
Názov: Za facku
Vydavateľstvo: Evitapress
Počet strán:183
Rok vydania: 2013
Hodnotenie: 5/5

Tridsiatnička Zuzana žije sama so svojou dcérou Natáliou. Užíva si pokojný život a perfektný vzťah s dcérou. Keď do knižnice v ktorej pracuje príde spraviť besedu možno trochu premúdrený a arogantný spisovateľ Matúš padnú si do oka. Vyjdú si na rande, diskutujú ale aj sa hádajú. Po pár mesiacoch sa Matúš presťahuje k Zuzane a ona musí zmeniť štýl svojho domáceho života, jedlo a aj dokonca večerné pozeranie Paneláku. Jej vzťah s Natkou chladne.  Zuzana zisťuje ako podlieha Matúšovi a jeho nárokom. Keď jej Matúš dá facku konečne sa spamätá a zisťuje ako upadá a mení sa. Jej vlastná dcéra od nej uteká k otcovi. No Zuzana sa koniec uvedomí a Matúša vyhodí.

Ďalšia knižka od Evity. Super povedala som si a kúpila som si Madam Evu, v ktorej bola. Knižku som prečítala za jeden deň a musím uznať, že to bolo zaujímavé čítanie.
Hlavná postava Zuzka mi bola už od začiatku sympatická, no o Matúšovi som hneď vedela, že je to kretén. Ženy by sa nemali nechať ovládať idiotskými kreténmi ako on, žiadny muž predsa nemôže ovládať ženu a tiež aj jej dcéru. Keby mne zobral knihu, ktorú čítal a povedal, že je to brak a podobne tak ho asi namieste zamordujem.
V tejto knihe bola takmer na konci použitá zaujímavá veta. Pupočnú šnúru neojebeš... Táto veta, ktorá bola asi desať riadkov od konca ma zaujala a myslím, že naozaj vystihla vzťah medzi matkou a dcérou.
Táto kniha náš poučí a ukáže. Mne sa naozaj páčila a zhltla som ju veľmi rýchlo. Vrelo odporúčam a teším na ďalšie Evitine knihy.

1 komentár:

  1. Túto knižku som si tiež kúpila ako súčasť Madam Evy. Evitovky mám veľmi rada, len všetky majú jeden problém (a podľa recenzie vidím, že aj táto) - hlavné hrdinky sa vždy zapletú s takým kreténom, len oni si to vždy uvedomia až na konci knihy, pričom ja to vidím hneď už od začiatku :D

    OdpovedaťOdstrániť