nedeľa, 10. februára 2013

Lissa Priceová - Banka tiel: Darcovia

Autor: Lissa Priceová
Originálny názov: Starters
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
Počet strán: 352
Rok vydania: 2012
Séria: Banka tiel
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: V Spórovej vojne prišla Callie o rodičov. S malým bratom Tylerom a kamarátom Michaelom žije ako tuláčka v opustených budovách a bojuje s renegátmi, ktorí sú pre kúsok jedla schopní zabíjať. Jedinú nádej predstavujú Prvotriedne destinácie, desivé miesto v Beverly Hills, ktoré založil a vedie tajomný muž. Destinácie získavajú mladých ľudí a ich telá prenajímajú seniorom, čo chcú byť opäť mladí. Keďže Callie beznádejne potrebuje peniaze, stane sa darkyňou. Čip, ktorý jej voperujú do hlavy, sa však pokazí a Callie sa zobúdza vo svojom tele v role svojej nájomníčky. Býva v jej dome, jazdí jej autami a stretáva sa so senátorovým synom. Cíti sa takmer ako v rozprávke, až kým nezistí, že jej nájomníčka má v pláne viac, než len užívať si druhú mladosť, a Prvotriedne destinácie chystajú niečo, čo by jej nenapadlo ani v tom najhoršom sne...

Keď v Spórovej vojne prišla Callie o rodičov musí s mladším chorým bratom Tylerom a kamarátom večne utekať a žiť v opustených uliciach. Jediný spôsob ako sa dostať k nejakým peniazom na lieky pre brata sú Prvotriedne destinácie, desivé miesto s  desivým vodcom, kde získavajú mladých ľudí a ich telá prenajímajú končiacim aby si mohli užiť. Callie potrebuje peniaze ta sa rozhodne stať darkyňou. Do hlavy jej voperujú čim ale čip chybný tak sa prebúdza vo svojej tele v role svojej nájomničky. Jej nájomníčka Helena sa s ňou spája pomocou myšlienok a prosí aby jej pomohla nájsť jej vnučka prekaziť plán senátora. Callie stretáva senátorovho vnuka do ktorého sa zaľúbi. Užíva sa život a majetok svojej majetok až pokiaľ nezistí to čo by ju nikdy nenapadlo.

Skvelá kniha, podľa recenzii som vedela, že ej dobrá aj keď sa mi do nej najskôr nechcelo no po pár stranách som sa od nej nemohla odtrhnúť. V poslednej dobe som na takomto žánri úplne závislá. Teším sa na dvojku ale vôbec neviem či už vyšla alebo čo iba názov. A tá obálka je úplne krásna tá modrá do toho presne zapadá a ten chrbát knihy :-), aj keď tej obálky sa moja sestra zľakla. Určite vám knižku odporúčam a som naozaj rada, že som po knihe siahla.

2 komentáre:

  1. Kniha je krásna, mám ju doma, len som sa k nej ešte nedostala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám túto knižku doma už šesť mesiacov, ale tento mesiac si ju určite prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť