sobota 12. januára 2013

RECENZIA: Lisa McMannová - Precitnutie


Autor: Lisa McMannová
Originálny názov: Wake
Vydavateľstvo: Fragment
Rok vydania: 2011
Počet strán: 232
Séria: V zajatí snov
Hodnotenie: 4/5

Anotácia: Temné sny prichádzajú! Sedemnásťročná Janie sa noc čo noc dostáva do cudzích snov, ktoré odhaľujú odvrátenú stránku ľudského života. Janie sa nemôže nikomu zdôveriť - neuverili by jej a mysleli by si, že sa zbláznila. A tak žije so svojou schopnosťou ako s prekliatím, ktoré nedokáže ovládať. Raz sa Janie prepadne do nočnej mory, z ktorej jej stuhne krv v žilách - prvý raz nezostáva v niečej zvrátenej duši len pozorovateľkou, ale stáva sa aj účastníčkou...

Sedemnásťročná Janie sa dostáva do ľudských snov. Janie vždy sleduje ľudské sny a zisťuje rôzne tajomstvá, ktoré nik nevie. Pracuje v opatrovateľskom dome a vždy keď neikto pri nej zaspí upadá do tranzu. Svoje tajomstvo prezradí spolužiakovi Cabelovi, ktorí sa jej veľmi páči. Janie si myslí, že ju Cabel zavádza lebo kamarátka Carrie jej prezdradí, že bol na párty s bohatou Shay. Cabel jej však predstaví svoju šéfku,ktorá mu pomohla a on teraz pomáha jej chytiť drogového dílera. Nakoniec Janie pomôže šéfke tiež a dostane štipendium na univerzitu. 

Fajn knižka, strašne rýchlo som ju prečítala a celkom sa mi páčila, len som sa do nej musela dostať. Strašne ma bavilo  volať Cabela "Kábeľ". NO jednoduchoma to bavilo a aspoň som sa zasmiala.  Fajn knižka, som zvedavá na druhú časť, ale nemôžem to zaradiť medzi nejaké top perfektné knihy. Ale pekná knižka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára