pondelok, 14. januára 2013

RECENZIA: Lauren Kateová: Vášeň

Autor: Lauren Kateová
Originálny názov: Passion
Počet strán: 280
Séria: Padlí hodnotenie

Anotácia: Čo ak nájdete spriaznenú dušu... v nesprávnom čase? Luce by pre Daniela aj zomrela. A presne to sa deje! Znova a znova. Odnepamäti sa Luce s Danielom stretávajú, no čoskoro ich bolestne rozdelí dávna kliatba. Luce zomiera a zničený Daniel ostáva sám. No možno to tak viac nemusí byť... Luce je presvedčená, že niečo – alebo niekto – z minulosti jej môže pomôcť. A tak sa vydáva na najdôležitejšiu cestu svojho terajšieho života... Opäť sa vracia do nekonečne vzdialenej minulosti, aby na vlastné oči uzrela svoje ľúbostné vzťahy s Danielom a konečne našla kľúč k tomu, čo musí urobiť, aby ich láska prežila. Cam, padlí anjeli aj Vyhnanci chcú Luce chytiť, ale najväčšie zúfalstvo prežíva Daniel. Prenasleduje Luce v ich spoločnej minulosti, lebo sa desí myšlienky, čo by sa mohlo stať, keby prepísala históriu. Hrozí nebezpečenstvo, že ich odveký príbeh lásky by mohli navždy pohltiť plamene... Tretia časť nezabudnuteľnej série PADLÍ ANJELI vás vezme na dramatickú cestu naprieč stáročiami.

Luce zomiera pre Daniela znova a znova, rozdeľuje ich totiž dávna kliatba. Preto sa Luce rozhodla, že nájde dôvod tejto kliatby sa cestuje minulosťou, dostáva sa do životov svojich minulých ja, napríklad v Rusku počas 2. sv. vojny alebo v Taliansku počas 1. sv. vojny. Pomáha jej Bill, jej sprievodca minulosťou. Danial sa snaží Luce dostihnúť no nedokáže ju dostihnúť. Luce sa občas prevtelí do svojho minulého ja a zisťuje fakty. Nakoniec sa z Billa vykľuje protivník s ktorým nik nerátal a Luc s Danielom bojujú ďalej.

Na tretiu časť tejto sériu som dosť dlho čakala, lebo som sa k nej nemohla dostať.  Táto séria je zaujímavá, mám ju rada ale nepatrí medzi mi obľúbené a keby som ju nečítala aby by zo mňa neodpadlo ale som rada, že som sa k nej dostala. Napríklad si nedokážem spomenúť na to čo sa stalo v druhej časti pamätám si iba útržky, no to tá moja skleróza. :-) Ale je to fajn knižka, tie obálky sú perfektné a vrelo odporúčam.