sobota 12. januára 2013

RECENZIA: Colleen Houcková: Tigrova kliatba

Autor: Colleen Houcková
Originálny názov: Tigrova kliatba
Počet strán: 408
Séria: Tigria sága

Anotácia: Kelsey je obyčajná stredoškoláčka, ktorá si zháňa na leto brigádu. Nájde si prácu v cirkuse, kde jej pozornosť upúta nádherný biely tiger Dhiren. Kelsey sa cíti v tigrovej spoločnosti veľmi dobre a tak s ním trávi voľný čas a číta mu svoje obľúbené básne. Aká je však prekvapená, keď sa znenazdania objaví zaujímavý pán Kadam z Indie, aby si tigra odviezol a ponúkne jej, aby ho odprevadila do Indie. Tam Kelsey zistí, že tiger Dhiren je v skutočnosti zakliaty indický princ Ren. Začína sa úžasné dobrodružstvo plné nebezpečenstva, napínavých chvíľ a nástrah v džungli. Kelsey sa musí postaviť svojmu strachu a preukázať odvahu nielen v boji za oslobodenie Rena, ale aj v boji so sebou – má podľahnúť nádhernému princovi alebo sa vrátiť späť domov?

Stredoškoláčka Kelsey cez leto začína pracovať ako brigádnička v cirkuse, kde ju upúta biely tiger Darhen. Kelsey si užíva tigrovu spoločnosť a číta mu básne. Jedného dňa sa v cirkuse objaví pán Kadam z Indie, ktorý chce Darhen kúpiť. POnúka jej aby tigra odprevadila do rezervácie v Indii. V Indii zistí, že tiger je zakliaty indický princ Darhen. Kelsey sa rozhodne pomôcť Darhenovi poraziť kliatbu a začínajú pátrať. Keď nájdu Zlatý plod, prvú časť skladačky Kelsey a Ren môže byť človekom až 6 hodín denne,  povie Renovi, že sa vracia do Ameriky, lebo zistila že je do neho až príliž zaľúbená a nedokážu od seba žiť. Ren ju prehovára aby zostala ale Kelsey sa aj tak vracia do Ameriky.

Perfekná kniha! Po prečítaní epilógu som si s touto knihou nebola istá či tá pravá pre mňa, no po prvých päťdesiatich stranách som knihu doslova hltala. Príbeh Rena a Kelsey je nádhernou romancou. Postava Renovho brata Kišana sa mi moc nepáčila aj keď jeho opis bol veľmi sexy. Neskutočne sa teším na druhú časť, no v origináli vyšli už štyri dieli. Dúfam, že sa k dvojke dostanem čo najskôr, lebo je to perfektná kniha. Určite vám ju vrelo odporúčam.