RECENZIA: Eden Maguire - Krásni a mŕtvi: Phoenix

Autor: Eden Maguire
Originálny názov: Beautiful Dead: Phoenix
Počet strán: 280
Séria: Krásni a mŕtvi

Anotácia: Jonas, Arizona, Summer - všetkým trom mŕtvym spolužiakom pomohla Darina vyriešiť tajomstvo ich smrti, aby ich duše mohli odísť na večnosť v pokoji.
Teraz je na rade ten posledný a najdôležitejší: Krásny mŕtvy Phoenix, Darinin chlapec, jej najväčšia láska. Bol dobodaný v bitke na benzínke. Kto je jeho vrah? Darina vie, že mu musí pomôcť. Ale tiež vie, že tentoraz sa s ním rozlúči navždy. Čas beží, Darinu opúšťajú sily, nenachádza u nikoho pomoc, dokonca samotný Phoenix akoby nechcel spoznať pravdu. Porazí láska smrť?

Krátko pred výročím smrti Phoenixa sa Darina Krásnym mŕtvym vyhýbať. No nakoniec sa aj tak vráti a začne pátrať po Phoenixom vrahovi. Keď však pomáha Phoenixovmu bratovi Zakovi aby nepredával drogy na mušku si ju vezme drogový díler Oscar Thorne a pošle za ňou svojich nochsledov. Darinu vyhľadá Phoenicov otec, ktorý sa vrátil z Európy a rozpráva sa s ňou, a pomáha mu dostať sa k svojim synom. Darina šokujúco zistí, že je potomok Huntera, pána mŕtvych, ale krátko po tom Hunterovi vyprchá čas a musí sa vrátiť do záhrobia. Krátko na to Darina stojí pred očami smrti ale Phoenix ju zachráni. A keď sa Phoenix, Darina a Dean, nový pán mŕtvych vrátia do minulosti zistia, kto zabil Phoenixa. A zistia jediné, že Darininu lásku zabil ten, od ktorého to nik nečakal.

Záver sériu Krásni a mŕtvi som náhodou objavila v knižnici kde akurát vystavili nové knihy. Záver strhujúcej série o krásnych mŕtvych skončil dosť prekvapivo aj keď ja som vraha vedela už v štvrtine knihy (neviem odkiaľ, asi dedukcia). Moc sa mi páčila a určite túto sériu všetkým odporúčam ako oddychové čítanie. J