nedeľa, 25. novembra 2012

RECENZIA: Pittancus Lore - Sila šestky

Autor: Pittacus Lore
Originálny názov: Power of six
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2012
Počet strán: 278
Séria: Som číslo štyri
Hodnotenie: 4/5


Anotácia: Prišlo nás deväť, aby sme spoločne zmarili plány Mogadoráncov na ovládnutie Zeme. Z času na čas ma však prepadnú pochybnosti. Nezmenili sme sa? Všetci ešte veríme v naše poslanie? Ako to mám vedieť? Ostalo nás šesť. Ukrývame sa, usilujeme sa zapadnúť medzi ľudí, vyhýbame sa vzájomným stretnutiam... Naše schopnosti sa však nezadržateľne vyvíjajú a onedlho budeme mať dosť síl na boj. Je John číslom štyri a jeho boj znamením, na ktoré sme čakali? Videla som ho v správach. Sledovala som všetky články o tom, čo sa stalo v Ohiu. John Smith sa ocitol na úteku. Pre svet bol záhadou, no pre mňa... bol jedným z nás. A čo čísla päť a šesť? Nemohlo by jedným byť aj to dievča s havraními vlasmi z mojich snov? To, ktorého moc presahuje hranice mojej predstavivosti? To, ktoré môže mať dosť sily, aby nás všetkých spojilo?

Na začiatku ich prišlo deväť no zostalo ich len 6.Číslo 4 John prežil útok Mogadoráncov a spolu so Šestkou a priateľom Sama ujdú. Príbeh tiež sleduje život  čísla 7 Mariny, ktorá žije so svojou cetarkou v kláštore. Keď však príde do kláštora nová chovankyňa Ella, Marina sa jej ujme. Zatiaľ John, Šestka a Sam unikajú pred Mogmi a musia sa vrátiť späť do Paradisa aby našli pravdu o Samovom otcovi, ktorý pomáhal Lorienčanom po prílete na Zem. John vyhľadá Sarah, ktorá ich udala a Johna a Sama odvlečú. To by však neboli oni dvaja a ujdú a vlámajú sa ku Mogom kde nájdu Johnovu truhlicu a vyslobodia číslo 9. NO Marina zatiaľ zist že Ella, je číslo 10, ktora priletala druhou loďou.

Skvelé pokračovania knihy Som číslo štyri. Perfektne napísané a nemôžem sa dočkať trete časti. Podľa mňa je ten príbeh úplne autentický a jedinečný. Určite ho pdorúčam každému milovníkovi fantasy a sci-fi, lebo je to perfektné!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára