sobota, 17. novembra 2012

RECENZIA: Pittacus Lore - Som číslo štyri

Autor: Pittacus Lore
Originálny názov: I am number four
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2011
Počet strán: 312
Séria: Som číslo štyri
Hodnotenie: 5/5

Anotácia:Prišlo nás deväť. Vyzeráme ako vy, hovoríme ako vy, žijeme medzi vami, no nie sme ako vy. Dokážeme veci, o ktorých vy iba snívate. Sme silnejší a rýchlejší než čokoľvek, čo ste kedy videli. Sme ako superhrdinovia, ktorých uctievate vo filmoch a komiksoch – ibaže ozajstní. Mali sme v pláne vyrásť, zosilnieť, vytrénovať sa a spojiť do jednej veľkej sily, ktorá sa im vzoprie. Oni na to však prišli a začali nás vraždiť. Teraz sme na úteku. Trávime život v tieňoch, na miestach, kam sa nikto nikdy nepozrie. Zapadli sme medzi vás, takže vy nás ani nespoznáte... Oni však áno!

John Smith je napohľad normálny chalan, ale nie je to tak. Je jeden z deviatich, ktorý ušli z Lorienu na Zem pre Mogadoráncami. Prvých troch zabili a ona je na rade, no so svojím cetarom Henrim sa nevzdávajú a opať sa sťahujú, tentokrát do Paradisa. John stretáva krásnu fotografku Sarah do ktorej sa zaľúbi a kamaráta Sama. Keď ich napadnú Morgovia bojujú ale Henri zomiera. Na pomoc sa mi však objaví číslo 6. Spoločne Morgov poraziaa John so Šestkou a Samom utečú.

Perfektná kniha, ktorú v zápätí sfilmovali. Veľmi sa mi páčil dej aj postavy, ktoré sa dali ľahko predstaviť. Práve čítam dvojku a dúfam, že preložia aj trojku lebo je to perfektná séria.  A mne sa knižka moc páčila.

1 komentár:

  1. Som číslo 4 bola naozaj dobrá kniha, pokračovanie už ma tak nenadchlo, ale tak možno to pokračovanie všetko napraví :D

    OdpovedaťOdstrániť