utorok, 9. októbra 2012

RECENZIA: Ursula Poznianski - Erebos

Autor: Ursula Poznianski
Originálny názov: Erebos
Vydavateľstvo: Fragment
Rok vydania: 2011
Počet strán: 328
Hodnotenia: Päť hviezdičiek


Anotácia: Triler, pri ktorom vám v žilách tuhne krv…

Erebos je počítačová hra s prísnymi pravidlami. Toho, kto ich poruší, čaká krutý trest, alebo… smrť. Erebos ale dokáže splniť aj tie najtajnejšie priania. Ako je možné, že hra o každom všetko vie? Čo vlastne Erebos chce?

Na strednej škole v Londýne sa podivne šíri divné DVD. Nick Dunnmore sa snaží zistiť čo to je. Jeho najlepší kamarát ho odbije tým, že je to nové CD-čko skupiny Linkin Park ale keď mu spolužiačka vnúti DVD s názvom Erebos, Nick neodolá a vtrhni do deja hry s názvom Erebos, ktorej cieľom je zničiť nepriateľa. Nick plní rozličné úlohy ale nie len v hre ale aj v skutočnom svete. Ale keď nesplní jednu úlohu hra ho vyhodí. Nick na hru zlanári kamarátku Emily, do ktorej je tajne zamilovaný a spoločne s ďalším priateľmi bojujú proti šialenstvu hry.
Kto stojí za toajomnou hrou? To sa dozviete, keď si prečítate úžasný román, nemeckej autorky, ktorý je plný napätia.

Mne osobne sa knižka veľmi páčila, dej sa mi moc páčil. Páčilo sa mi ako boli vykreslené postavy Nicka a Emily a nemôžem si pomôcť ale koniec sa mi moc páčil aj keď čakala som na koniec niečo svetobornejšie!

1 komentár:

  1. Na túto knihu si už dlho brúsim zuby:)som na ňu straštne zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť