pondelok 22. októbra 2012

RECENZIA: Ivana Ondriová - Destký plač v podkroví


Autor: Ivana Ondriová
Originálny názov: Detský plač v podkroví
Vydavateľstvo: Evitapress
Rok vydania: 2012
Počet strán: 310
Hodnotenie: 4,5/5


Anotácia: Paula sa krátko po svadbe spolu s manželom a so svokrou presťahuje do rozľahlého domu, v ktorom dlhé roky nikto nebýval. Pri udomácňovaní ju zaskočí zvláštny zážitok - v podkroví počuje zúfalý detský hlas a plač a dejú sa v ňom aj ďalšie nevysvetliteľné veci. Manžel Pauliným zážitkom neverí a aj svokra začne mať pochybnosti o jej zdravom rozume, Paulu to však neodradí. Na vlastnú päsť začne zisťovať, kto žil v dome pred nimi, a odhalí šokujúcu pravdu - v podkroví tragicky zahynul malý chlapec. Bola to nešťastná náhoda? Alebo mala naozaj podiel na jeho smrti jeho vlastná matka? Vedel o tom chlapcov otec? Prečo nechce o okolnostiach úmrtia hovoriť ani jeho sestra? Paula riskantne hľadá odpovede na všetky otázky a nájde nečakané rozuzlenie...

Paula s manželom sa presťahujú do starého domu v malej dedinke pri Bystrici. V krásnom starom podkroví nachádza kútik kde sa môže v pokoji sústridiť na svoju prácu avšak dovtedy kým sa podkrovím neozýva detský hlások s jedinom vetou a to na hľadanie pomoci. Paula sa v dedine popýta čo sa v dome stalo a dozvie sa, že vpodkroví sa stalo nešťastie rodine ktorá dom postavila. V podkroví ťažká stará skriňa, ktorá tam stále je privalil ich synčeka Toníka, keď ho tam mama zavrela, keď nepočúval a odišla preč. Paul sa rozhodne vyhľadať Toníkovu sestru a otca a neprestáva až dovtedy, kým túto záhadu nevyrieši.
           
O tejto knižke som vedele dosť, skoro a keď som ju uvidela v knižnici musela som si ju požičať. Prečítala som ju asi za dva dni a nemohla som odtrhnúť oči. Dej bol napínavý a nebol zbytočne rozpísaný, čo sa mi veľmi páčilo a je to veľké plus. Dávam veľký LIKE aj autorke, lebo duchárske príbehy ma nebavia ale toto ma dostalo, už iba preto z akého vydavateľstva to je J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára