RECENZIA: Stephenie Meyerová - Krátky druhý život Bree Tannerovej

Autor: Stephenie Meyerová
Originálny názov: The Short second life of Bree Tanner
Vydavateľstvo: Tatran
Rok vydania: 2010
Počet strán: 168

Anotácia: Fascinujúci príbeh Bree Tannerovej, postavy, ktorá sa objavila v románe Zatmenie, a odvrátená tvár sveta novorodených upírov, v ktorom žije, zaručene okúzlia všetkých fanúšikov ságy Twilight. Bree Tannerová si ledva spomína na svoj život predtým, než získala neobyčajne ostré zmysly, nadľudské reflexy a nezadržateľnú fyzickú silu. Na život predtým, než pocítila neúprosný smäd po krvi... predtým, ako sa stala upírkou. Bree vie iba toľko, že nažívanie s ďalšími novorodenými je veľmi neisté a nemá takmer žiadne pravidlá: kry si chrbát, nepútaj na seba pozornosť, a predovšetkým – do svitania buď doma, inak zomrieš. Jedno však netuší: že čas jej nesmrteľného života sa rýchlo míňa. Bree sa nečakané spriatelí s Diegom, s novorodeným upírom rovnako zvedavým, kto je ich záhadná stvoriteľka, ktorú všetci volajú iba ona. Keď si uvedomia, že všetci novorodení sú iba pešiakmi v nepredstaviteľne veľkej hre, musia sa Bree a Diego rozhodnúť, na koho sú strane a komu budú veriť. Ale keď je všetko, čo o upíroch viete, založené na klamstve, ako odhalíte pravdu? V neodolateľnej súhre napätia, záhady a romantiky prináša Stephenie Meyerová zdrvujúci príbeh vojska novorodených upírov, ktorí sa pripravujú obkľúčiť Bellu Swanovú a Cullenovcov, a rozpráva o ich stretnutí, ktoré vyústi do nezabudnuteľného záveru.

V Zatmení bolo pár malých, moc nerozpísaných postáv. Jednou z nich bola aj postava mladej upírky Bree Tannerovej. Ale nikto z nás nevedel, ako sa tam dostala a ako mohlo mladé dievča ako one prežiť armáde čerstvo premenených a agresívnych upírov. Bree bolo normálne dievča, až kým ju Riley nepremenil a nezačlenil do upírskej armády. Bree väčšinou armády opovrhovala pretože, sa nevedeli ovládať a upratať po sebe. Keď však prišlo na samotný boj, po malej chvíli sa vzdala a Cullenovci ju zabili, ale jej osud spečatil zástupca Volturiovcov.

Túto knižku som si kúpila, krátko po tom ako vyšla a vtedy bola myslím dosť drahá myslím že možno 8-9 eur stále ale teraz stojí asi tak 7 €.  Dostala som k nej aj Twilight škatuľu je to jediná kniha, ktorú z Twilight ságy mám. Dej bol podľa mňa fest dobrý, veľmi ma bavil, knižku som zlúskla veľmi rýchlo a čítala som ju viackrát. Takže veľmi vám ju odporúčam, pretože to je veľmi dobre napísaná novela. Dávam päť hviezdičiek!