RECENZIA: Alexandra Adornettová - Záblesk

Autor: Alexandra Adornettová
Originálny názov: Halo
Séria: Záblesk
Rok vydania: 2011
Počet strán: 333

Hoci sa v ospalom mestečku Venus Cove nikdy nič zvláštne nedeje, práve sem sú vyslaní traja anjeli – bojovník Gabriel, liečiteľka Ivy a neskúsená Bethany, aby plnili svoje poslanie na Zemi a postavili sa proti silnejúcim temným silám. Bethany je z trojice anjelov najmladšia a viac než silám Zla musí čeliť volaniu vlastného srdca, ktoré ju priťahuje k mladíkovi Xavierovi. Láska anjela k pozemskému chlapcovi však porušuje všetky zákony neba a ani nebesá nie sú nekonečne trpezlivé. Navyše sa v mestečku nečakane zjavuje tajomný študent a každému pripomenie, že nadprirodzené sily nebývajú len láskavé a dobrotivé. A čo je najhoršie, zálusk si robí aj na Bethany, ktorá sa tak ocitá v smrteľnom nebezpečenstve.

V mestečku Venus Cove sa objavila traja súrodenci Gabriel, Ivy a Bethany. Nikto nevie čo sú zač ale pravdou je že sú anjeli na misii bojovať a chrániť ľudí proti peklu. Bethany ako „bežná“ tínedžerka nastúpi na strednu školu kde spozná Xaviera. Bláznivo sa do seba zaľúbia a Bethany mu prezradí, že je anjel. Do mesta prichádza Jake, záhadný a nebezpečný cudzinec, ktorý sa snaží Bethany stiahnuť k sebe. Bethany sa ale nevzdá a stále zostáva s Xavierom.

Silný príbeh tínedžerskej lásky prežije aj útrapy a ich nádherný príbeh je napísaný úplne dokonalý. Táto kniha bola super, veľmi sa páčil dej a príbeh. Postavy boli super napísané, ich príbehy. A pokračovanie Záhrobie bolo tiež skvelé. Dávam tejto knižke päť hviezdičiek!